Pigeon
Beheerder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik stuur je even een privé bericht.Ik heb het nu erop zitten maar ik vind het toch wat te zwaar om dicht te gooien. Mocht iemand interesse hebben in het setje, laat het me weten
Ik heb dit ook op mijn 6C. Als het warm en droog is doet hij het bij mij vaak wel, maar zodra de veertjes ook maar enigszins nat zijn, zijn ze niet sterk genoeg om de klep over het dode punt te duwen. Ik heb hier ook nog geen oplossing voor gevondenIemand enig idee waarom de bovengenoemde producten niet werken op mijn polo 6cr?
Kan helaas het filmpje niet toevoegen maar hij klikt open maar blijft hangen naast de puffers een zetje hebben gegeven.
Misschien helpt ditbedankt voor de uitleg….
Zijn er nog foto’s? Die kan ik niet zien en dat helpt toch weer wel om iets als leidraad te hebben. Wie o wie kan mij helpen met de foto’s??
Groetjes
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.