Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GertJan submitted a new resource:
[HOW-TO][6C][VAGCOM] Automatische coming home functie - [HOW-TO][6C][VAGCOM] Automatische coming home functie
Read more about this resource...
Ik helaas niet, iemand anders misschien ???hallo heb lichtsensor ingebouwd maar bij vw kunnenze neit inleren weet je toevallig een adres m v g karadas
Wat er wel of niet kan na wisselen van een lichtschakelaar of licht/regen sensor ... ik durf het niet te zeggen.
Op mijn 6C waren al deze opties aanwezig en was het dus alleen maar activeren.
Opel en VW met elkaar vergelijken is appels met peren vergelijken.
Ik heb een 6C met regen-/lichtsensor.
Moet ik de lichtschakelaar vervangen door één met een AUTO-stand? Of is dat bij een 6C met regen-/lichtsensor niet nodig om CH & LH te activeren?
Ik heb een 6C met regen-/lichtsensor.
bij deze nwe niet?Bij mijn oude 6c lag de paars witte er al, had alleen geen regen/licht sensor![]()
btw welke android heb jij op je telefoon? 9 of 10Deze zat alles er al in en werkend![]()
moet kabel getrokken worden!.
bij de 6r zeker! 6c idk!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.