Pigeon
Beheerder
Nee das de paars witte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet t niet.Bij mijn 6c lijkt paars/wit al aanwezig of heb ik roze/wit?
Ik weet t niet.
Anders Ali.
Is niet de goedeVoor 7 euro kan ik wel een gokje wagen: https://www.aliexpress.com/item/32824509006.html
Weet niet hoe het bij achteraf ingebouwd is, maar bij mijn LH gaat de verlichting alleen aan als hij detecteert dat het donker is. CH activeer je door met groot licht te seinenVandaag de nieuwe lichtschakelaar in de auto gestoken en met VCDS aan de slag gegaan. De Auto-stand van de schakelaar werkt prima, ook in de DM kan ik de tijdsduur van CHLH instellen, maar tot nu toe gaan er geen lampen branden![]()
GertJan submitted a new resource:
[HOW-TO][6C][VAGCOM] Automatische coming home functie - [HOW-TO][6C][VAGCOM] Automatische coming home functie
Read more about this resource...
Schakelaar en licht en zichtpakket is wel nodig, anders contact uit, seinen met groot licht en dan sleutel eruit en deur openen.
Conntecten werkt gewoon (huawei p20 pro) alleen als ik op tester druk en op fog light druk werkt dat ook niet. rear wel@RobinKors welke heb jij gekocht en wat voor mobiel heb je?
Probeer deze is en dan de v3.7 versie voor android.
Net geprobeerd werkte nietSchakelaar en licht en zichtpakket is wel nodig, anders contact uit, seinen met groot licht en dan sleutel eruit en deur openen.
Schakelaar en licht en zichtpakket is wel nodig, anders contact uit, seinen met groot licht en dan sleutel eruit en deur openen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.