IbifaHo
Bekend lid
Net weer een update'je gaan halen. 2 spacertjes van 15mm incl bouten voor achteraan. Nu hopelijk dat het niet te breed gaat worden naar mijn zin. Morgen eens passen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Before
![]()
After
i![]()
![]()
Te breed dus!
@ Chefke : In België mogen ze niet uitsteken, spacers zelf zijn ook al verboden.
@Bosino: Ik wil er wel van 10mm, maar het probleem is dan de centrering. De ceentreering op de naaf is +- 10mm dus ofwel moet ik spacers kopen zonder centreerring op en de velg ongecentreerd monteren (ga ik dus niet doen) ofwel moet ik speciale op maat laten maken met een centreerring op de spacer van 73 ipv 57.1. Aangezien ik geen originele velgen heb is dus het centreergat van de velg 73 en kan ik het wel zo oplossen.
Ga eens zien voor prijzen, maar als het te duur is blijf ik wel 'smal' rond rijden.
No, er zijn spacers van 10mm met centreerring
Die ik nu heb zijn DRA.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.