Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De kans bestaat dat de Polo mischien origineel gezet wordt terug!Anders mss schroefkit weer naar boven zodat ie zoiso in orde staat voor keuring etc. Er komt een speelgoedje bij.
Wat het is zal ik nog niet zeggen, pas als het zeker is, maar het is een VW'tje.
Ssst! Ge weet het nog percies xD. Idd ben zwaar op zoek naar een G2 GTI.
Had eentje gezien die hellemaal mijn ding was, eentje van 86 16v KR dus 139pk op een auto van net geen 1000kg. Had ook nog 'maar' 140 000km, maar was net verkocht.Maar zijn nog een paar kans hebbers.
Mhjh voorwaarden zijn: zoiso de 16v, liefst niet teveel km's (zijn wel oerdegelijke motoren die makkelijk de 500 000 halen als ze goed onderhouden zijn, caroserie in goede staat, motorisch mag er hier en daar wat aan schelen, ideaal om na school wat een te sleutelen.
ik zeg: golf 1 (cabrio)![]()
Ik kan wel een foto van de hond plaatsen als je wilt. :lol:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.