IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

De kans bestaat dat de Polo mischien origineel gezet wordt terug!Anders mss schroefkit weer naar boven zodat ie zoiso in orde staat voor keuring etc. Er komt een speelgoedje bij. :mrgreen:

Wat het is zal ik nog niet zeggen, pas als het zeker is, maar het is een VW'tje.

Ssst! Ge weet het nog percies xD. Idd ben zwaar op zoek naar een G2 GTI.

Had eentje gezien die hellemaal mijn ding was, eentje van 86 16v KR dus 139pk op een auto van net geen 1000kg. Had ook nog 'maar' 140 000km, maar was net verkocht. :( Maar zijn nog een paar kans hebbers.

Mhjh voorwaarden zijn: zoiso de 16v, liefst niet teveel km's (zijn wel oerdegelijke motoren die makkelijk de 500 000 halen als ze goed onderhouden zijn, caroserie in goede staat, motorisch mag er hier en daar wat aan schelen, ideaal om na school wat een te sleutelen.

Ssst! Ge weet het nog percies xD. Idd ben zwaar op zoek naar een G2 GTI.

Had eentje gezien die hellemaal mijn ding was, eentje van 86 16v KR dus 139pk op een auto van net geen 1000kg. Had ook nog 'maar' 140 000km, maar was net verkocht. :( Maar zijn nog een paar kans hebbers.

Mhjh voorwaarden zijn: zoiso de 16v, liefst niet teveel km's (zijn wel oerdegelijke motoren die makkelijk de 500 000 halen als ze goed onderhouden zijn, caroserie in goede staat, motorisch mag er hier en daar wat aan schelen, ideaal om na school wat een te sleutelen.

En wat zouden de toekomstplannen met die zijn dan? plat op de grond of lekker origineel?:p

ik zeg: golf 1 (cabrio) :)

Kans zit er heeeeel dik in! Heb een goed aanbod gehad van een MK1 Cabrio.

Eentje van '93, nieuw dak, onlangs hersporten, nergens roest + gereviseerde motor. Km stand wel 306 000 maar het is de 1.8i (98)pk dus oersterke motor. 1500 euro.

mini-IMG_6335.jpg

mini-IMG_6333.jpg

mini-IMG_6341.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
MK1 cabby is voorlopig opgeborgen! :sad:

Heb nog eens goed nagedacht en andere plannen gemaakt. Normaal ben ik in Juni afgestuurd als mechanieker (automonteur).

Eenmaal als ik dan een job gevonden heb ga me m'n droom kopen! Een Beetle, MK1 cabby was iets voor in de tussen tijd maar wil meteen voor de beetle.

Bon het topic gaat hier ook eigenlijk over de polo dus nog wat pics! Centercaps & boutcovers staan erop en hij staat hoog en droog. Moet voor de 21e naar de keuring. :(

exolh.jpg

exo3.jpg

dsc7778o.jpg

dan heb je dus nog even rustig de tijd om wat rond te kijken en te zoeken naar iets wat jou aanstaat ;)

verder, man wat staan die exors jouw polo goed icm de verlaging! :D
echt een prachtige wagen zo!

VW  6R 
Alé hop, de BBS'jes stonden 5min te koop en belde al meteen iemand. :mrgreen:
Stonden natuurlijk niet belachelijk hoog geprijsd maar de normale prijs voor zo'n setje lijkt me, dus die zijn (waarschijnlijk) verkocht.

Met het geld daarvan ga ik me een nieuwe camera halen, heb nu nog een Nikon D40 van 5 jaar oud die dus ook meer dan zijn beste tijd heeft gehad!

Nieuwe zal weer eentje van Nikon worden, maar enkel een body, lens heb ik toch nog liggen. Weet enkel nog niet wat, D3200 of D3100 spreken me wel aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voila, weer gerust voor 2 jaar! Vandaag naar de keuring geweest en vlekkeloos erdoor, hoe kan het ook anders met een Polo'tje! :lol:

En om dat te vieren mij vandaag een nieuwe camera gaan kopen, ben gegaan voor de NikonD3100, met 14.2megapixels heb ik gedaan dus de D3200 was mss een beetje overkill als hobbyfotograaf.

Soit, verwacht jullie maar aan wat nieuwe pics van de polo na het weekend. Morgen allessinds terug naar beneden schroeven en de spacers van 15mm die ik nog heb liggen eens passen. Als die passen ga ik ook zien voor spacers van 10mm voor vooraan.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!