IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

@ Bas: Statief op de achterzetel en net niet meer op het scherm kunnen kijken wat ik ging trekken dus de verwarmingsdraaiknoppen staan er maar half op. :( Nog eens opnieuwd doen waar er een mooiere 'achtergrond' is ipv op de buur zijn oprit!

@Olivier, langer zenne. :-D De D40 heeft toch 5jaar trouwe dienst geleverd.

15mm ja?
Ik had verwacht dat die veel verder naar buiten kwamen!
Iets van 10mm zou wel beter staan dat de velgen dan echt precies net binnen de kassen vallen ofzo;)
Maar sowieso de exors staan echt super knap al, dus eigenlijk geen spacer nodig;)

VW  6R 
Ik vind het persoonlijk slechter als ervoor ook :) ik vind spacers enkel mooi bij velgen met een brede rand.. vind het niet passen bij gewone "sportieve" velgen

Idd zoals ge zegt Yannick, 'plate' velgen spaceren is niet dat, was eigl gewoom henieuwd wa het ging zeggen. Vind het ideaal zoals het nu is, kan nog laag rijden zelf met volk vanachter en geen gezever met de keuring/politie voor de bandenmaat.

wel tof da gij uw krik er gewoon onder krijgt :p ge moet mij eens zien sukkelen met die sideskirts erop :p ik moet de auto eerst op 3-5 cm planken duwen voor ik er uberhaubt onder geraak met de standaardkrik, dan nog wat verder omhoog en dan kan ik pas de goede gebruiken :p

ja hij hangt echt laag :p + het probleem met die skirts is dat ik heel moeilijk aan het steunpunt voor de krik geraak, die skirts hebben ook een onderkant he, dus het steunpunt van de auto zit bijna 5 cm hoger dan die onderkant.. op keuring moesten ze 4 klinkers(stenen wel te verstaan :p) per kant gebruiken om hem omhoog te krijgen zonder de sideskirts kapot te doen, en dat op keuringshoogte :p chance dat ze daar niet al te moeilijk over doen ^^

ik leg nu een houten plankje bovenop het steunpunt van de krik om dat hoogteverschil wat te overbruggen, aangezien anders het krikmechanisme(de arm vooral) op mijn sideskirts duwt ipv op het steunpunt, en dan zouden ze gewoon afbreken :p

Gisteren vanuit Essen een dubbel-din radio meegebracht, jvc kw av e50.

Enkel morgen nog het kabeltje van de DVD op een massa hangen ipv aan de handrem zodat ik (lees: passagiers) DVD kunnen kijken tijdens het rijden.
KW-AV50.jpg

Nice. Hoe heb je die usb aansluiting daar gemaakt. Hoe heb je dus het plastic gesneden. met een dremel of iets anders?

Volkswagen  Polo 
Nice. Hoe heb je die usb aansluiting daar gemaakt. Hoe heb je dus het plastic gesneden. met een dremel of iets anders?

Plaktband over geplakt en de groot van de USB aansluiting afgeteken, en dan in de 2 uiterste hoeken met een boor gaatjes geboord en dan de gaatjes 'verbonden' met een dremel idd.
Aan de binnekant heb ik dan zo'n USB verlengsnoer met siliconen erin geplakt en klaar. :P

En zeker niet slecht voor de belachelijke prijs van 190 euro. 8-)
Subwoofer perfect afstellen vanuit mijn luie zetel nu ook, en in de file een filmpje kijken! :oops:
Wel enkel als het zo goed als stilstaat natuurlijk, anders gaat mijn aandacht gewoon naar de baan natuurlijk. :D

Was suuuper aan het twijfelen aangezien de RCD200 er zo mooi in past maar aangezien je de kleuren allemaal kan instellen valt het nog heel goed mee, achtergrond rood met blauwe letters zoals de tellers. :D

Btw Bas: even offtopic! Weet jij of er in Venlo traject controle is? Ik denk dat ik daar nogal vlot ben doorgereden gisteren en vriend van me dacht dat er camera's boven de snelweg hingen.

Gisteren de DVD vrijgeschakeld en werkt perfect nu! :-D
Ook gisteren de kabel voor de verlichting naar de schakelaar getrokken, maar dat is iets heel raars!

Heb hem moeten aansluiten op de DRL pin om het normaal te kunnen laten functioneren. Ik had em eerst bij gezet aan de kabel voor de rode leds van de w8, maar dan ging de verlichting van de radio dimmen als ik het licht aanzette. Lichten terug uit is radio verlichting terug volledig branden.

Dus dan maar op DRL pin en gaat de verlichting van de radio ook harder branden samen met de verlichting.

Het zullen waarschijnlijk de laatste maanden zijn voor de Polo. Ik ben stilletjes aan aan het zien voor een vervanger.
Het blijft zoiso wel vag, verschillende kanshebbers.
Beetle (nieuw model dus), A1, Ibiza met FR pakket en een heeeeeel kleine kans op een Polo 6r.

Met de A1, Ibi of Polo zou het wel handig zijn dat ik veel kan overzetten (velgen & ophanging).
Maar voor het moment gaat de voorkeur uit naar de Beetle.

Zal waarschijnlijk een importje worden uit De omdat de keuze daar zoveel groter is, en ik ben moet de 'juiste' opties en kleur hebben. :mrgreen:

Heb ook een stageplaats bij een VW/Audi dealer versiert dus als er al dan niet een vervanger komt gaan er natuurlijk meteen updates komen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!