IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

IbifaHo zei:
Goh ja, zo ziet het er idd goed uit, tot je eens dichter gaat kijken.
Vorige ''eigenaar'' (was een leasing) is er altijd mee door de carwash gereden, en rondom zijn er ook tal van krassen. Ga hem toch nog eens laten polieren om de meeste krasjes er uit te halen. Big Grin

Same overhere....vorige eigenaar of eigenaresse is er ook totaal niet zuinig op geweest.. :cry: en ik ben dat juist wel, heel erg zelfs...Ik zoek eigenlijk een goede wax voor een donkere (lees: zwarte) lak...
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Het effect van een paar uurtjes te polieren. Voor een eerste keer vind ik het wel een goed resultaat.

dsc5886h.jpg


dsc5867l.jpg

Inspectie!
dsc5840b.jpg


dsc5824u.jpg

Reflecties in het dak
dsc5802.jpg

Motorkap
dsc5800.jpg

Motorkap
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Het was eens nodig. Veel waskringen, kleine en diepere krassen. Waskringen en de kleine krasjes zijn er helemaal uit, de grotere krassen zijn al minder opvallend. Het enige wat me nu nog stoort is al die steenslag op de motorkap! Toch zeker een 10 plekjes waar echt de lak echt weg van is.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nadat de vorige LED'jes het na nog geen 3maand opgegeven hadden, nu LED'jes van Pilot besteld.
Schijnen mooi wit, integenstelling tot die cheap ass die blauw schenen.




En dan nog een photoshopje gemaakt, volgende winter worden de BBS'n zoiso opnieuw gedaan omwille van de parkeerschade. :oops:
En dan denk ik eraan om ze een kleurtje mee te geven. Maar ik twijfel nog!



Als iemand nog andere (kleur)voorstellen heeft doe maar! Zwart worden ze zoiso wel niet, anders wordt het net allemaal een beetje te zwart.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nog een nieuwe update. De polo is achteraan nog zo'n 1.5à2cm gezakt. Heb de regelschroef ervan tussenuit gehaald, hangt voor mij nu perfect qua hoogte.



Moet nog eens ene deftige foto nemen, op deze foto waren de veren nog niet gezet. Was net van de krik gehaald dus is nu nog een klein beetje lager gezakt.

Ligt nu wel een klein beetje op de poep, maar zal voorraan nog wat zaken. Eerst moeten de randjes van de wielkassen terug goed geplooid worden. Toevallig niemand die in het Belgische een goede carrosier kent, die hiervoor geen 400,- aanrekent? Ik acht de kans klein maar soit, ik kan meer eens vragen. ;)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ziet er goed uit!! Heb je nu geen problemen op moment dat je mensen achterin hebt zitten??? De mijne vandaag achter verlaagd, hoogt van grond tot begin carrosserie midden van het wiel is 59 cm, hoeveel is dat bij jou??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!