IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Wow.. :eek: Waarmee heb je dit gedaan? :eek: wellicht heb je dat al gemeld maar kon het niet zo snel terug vinden ga ik dat ook maar eens aanschaffen voor t polootje :)

Ow heb het al gezien Big Grin

gepolierd met menzerna en dan enkel een Quick Detailer erover. Volgende keer eerst nog een wax erover en dan de QD.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Jep idd, eerste met de menzerna RD3.2 (goed voor harde lakken zoals die van VW is) http://wax-it.be/webshop/menzerna-rd3-02.html, gepolierd met een witte pad, kan eventueel als de witte pad niet sterk genoeg is kan je het met de oranje pad proberen.
Daarna met spray & gloss van Poorboy's erover. http://wax-it.be/webshop/poorboy-s-spray-and-gloss.html

Best is als je tussen het polieren en de quick detailer nog een wax of sealant legt, die van mij was net op en vergeten te kopen. :roll:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Hier ook even een updateje.

Gisteren onderweg naar huis bijna 'gesandwicht' geweest tussen de betonenmidden muur en een andere wagen op de autostrade.

Ik reed op het linker rijvak en een oudere dame op het midden rijvak week plots van haar vak af, net toen ik daar zat. Het net niet de muur geraakt, maar heel de rechterkant staat vol met krassen, spiegelglas was weg, bluts op de A-stijl, diepe kras op de klink.

Eerst was het plan om het onderling te regelen aangezien geen één van beide een aanrijdingsformulier bijhad, maar vandaag dan een bestek gekregen, goed voor een slordige 1300,- dan toch onderling besloten om het via de verzekering te doen.

Dus heel de rechterkant wordt opnieuw gespoten omwille van zo weinig mogelijk kleurverschil te hebben. Foto's post ik later nog wel eens, eerst alle papieren in orde zetten dat mijn Polo'tje weer rap in orde staat.

Ben er nog gelukkig met de schrik vanaf gekomen! Heb toch even staan beven als je tegen 120km/u bijna de beton wordt ingeduwd.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Gelukkig heb je zelf niets. Succes en sterkte met het verwerken van de schrik.
Mt de polo komt het zeker wel goed als r door n goed schadeherstelbedrijf laat maken.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Dat is idd heel erg heftig!! Gelukkig heb je zelf helemaal niets en met je autootje komt het nu ook weer helemaal in orde.....

Dit is nu al de zoveelste keer dat een ouder iemand rare fratsen uithaalt op de weg... :evil:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja idd! Op de moment zelf was ik zo kalm als iets! Gestopt op de pechtstrook, gewoon de schade bekeken, gegevens gewisseld en door gereden naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen kreeg ik wel mijne klop! Begon toch even op mijn benen te trillen toen en moest toen wel even gaan zitten.

Ben er nog goed vanaf gekomen, en nu maar hopen dat die verzekeringen rap werken.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

@IbifaHo

Dat is dan puur de adrenaline die inene door je lichaam giert...Het heeft nu straks ook weer een voordeel: de beschadigde kant is strakjes weer helemaal strak!! Ik zou als ik jou was, gelijk nog wat andere delen mee laten spuiten die niet meer zo strak zijn...Eventueel met bijbetaling...
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Polootje, Ik ga idd een paar delen laten meespuiten, achterbumper dan voornamelijk. Daar is ooit een of andere hars van een boom opgevallen en bij het wassen was die hars samen met een deel lak weg, is nu een witte plek van 1.5op1.5cm op. Rechterkant gaat nu weer hellemaal proper zijn, waren een paar krassen in dus die gaan ook weg zijn dan.

Geluk bij een ongeluk zal ik het maar noemen. :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!