IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Hahahaha, nee klopt. Nu weet ik dat bij Honda de motoren veelal op de vooras liggen... Dus voor remt ie in feite al voor 75%.... BMW heeft dat ook.... Weet niet hoe het met de polo's zitten. Ik heb wel schijven.... schijfjes achter.. Maar ik heb ook een zware 1900.

En nogmaals, je velgen....

tumblr_lp9v0lFAAN1qi16ca.jpg
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Net weer terug van een weekendje Disneyland Parijs, en Parijs zelf.
Was een plezant ritje heen en terug, in Belgie nog mooi 120, maar eenmaal in Fr aangekomen ging de teller snel richting 170/180. :oops:

Verbruik is nog goed vind ik voor toch zeker een 200km aan 170 te rijden :6.36l/100km.

Vind het alleen stom dat ik geen foto's van de Polo heb gemaakt in Parijs. :(
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

citroene, Oeps idd, heb slecht gekeken. :oops:


Vandaag eerste schooldag begon al goed, had een witte auto tegen mijn spiegel gezeten, er zat een mooie witte lijn op de spiegel.
Thuis gekomen meteen met APC erop en het verdween als sneeuw voor de zon, oef!

Nu ook een ander (storend) probleem. Bij het draaien en bij kleine putjes heb ik rechtsvoor een klopje, net alsof de wielen schuren in de wielkasten (dit is weldegelijk niet het geval). Ik dacht meteen aan de draagarmrubbers maar op het eerste zicht lijken die nog ok, zijn niet doorgescheurd oid, alleen in het midden begint die een beetje af te pellen (geen idd of dit mss het probleem is).

Anders dacht ik dat het misschien de cardan was die tegen het chasis klopt.
Ik weet dat er bvb bij een regelbare ophanging van KW ook andere stabi stang opmoet maar bij AP niet, misschien dat het dan opgelost is met een andere stabi stang?
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Eindelijk eens wat beter nieuws van de Polo.
Gisteren (3maand nadat de expert van de verzekering is komen kijken) eindelijk bericht gekregen dat ik mijn Polo'tje mag laten herstellen, 3 oktober gaat ze een paar dagen bij VW binnen en mag ik rondtuffen in (hoogstwaarschijnlijk) een leuke Fox als vervangwagen. :lol:

Dus het blutsje wordt uit de A stijl gehaald, nieuwe klink voorraan, en heel de rechterflank wordt opnieuw gespoten om zo weinig mogelijk kleur verschil te hebben.
Big Grin
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Roy78 zei:
€500,- voor enkel de stootlijsten? Wat een belachelijk hoog bedrag! Kunnen ze dat niet "na tijd " doen?

Idd, achja ik verschoot er niet van, VW prijzen éh. ''Na tijd'' doen ze daar niet, maar eerlijk gezegt vind ik de stootlijsten niet zo storend. Moest ik een grijze of een andere lichte kleur gehad hebben waren ze wel al lang meegespoten, nu op het zwart val het goed mee dus ga ik daar nog even mee wachten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!