IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

maar soms heb je toch zo eens een moment dat je aan de rode lichten naast een of andere sjonnie staat die al de hele tijd in je kont zat Stick Out Tongue Stick Out Tongue vind je het dan niet stom dat je je motor niet hoort brullen? en muziekske komt toch snel boven de motor uit als je rustig rijdt dus Stick Out Tongue maar inderdaad het kan soms wel eens zalig zijn om geen motor te horen :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Thx for fixing Bas! :)

Kan mss ook nog een koopje doen maar ik twijfel nog! Ik kan voor een hele zachte prijs een setje Audi S3 velgen (de oude, dus juiste steek en et) kopen met winterbanden op. Maar dit is 17'' en er ligt 205/40 op.

1: Dan moet de Polo weer naar boven (geen erg het is winter)
2: Het zijn redelijk brede banden toch zeker voor winterbanden.

Zeker voor dat punt 2 twijfel ik, het is een koopje maar toch zou ik liever het staal houden voor de winter.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

GTI grill zit erin.
Was eerst aan het twijfelen, maar het ziet er meteen dikker uit! Nu enkel nog zien voor een GTI logo (zat er niet bij, maar ach 15,- voor de grill was niets!) en aanpassen naar TDI, en op zoek naar honingraad voor onderin want zoals een beetje op de foto te zien is zijn de originele wat afgebleekt en de middelste niet helemaal recht meer door een zelfmoordkat. :(

[resize=600:rpz6fzmx]http://img88.imageshack.us/img88/8107/grilluq.jpg[/resize:rpz6fzmx]

[resize=600:rpz6fzmx]http://img692.imageshack.us/img692/5299/grill2n.jpg[/resize:rpz6fzmx]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!