IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Goedkopere optie, extra batterij plaatsen en uwe auto onder stroom zetten als em vast is, uwe dader ligt dan schoon bewusteloos op u te wachten tot ge terug zijt Stick Out Tongue

Btw 1100 is wel genoeg voor enkel ba 70pk.. ik betaalde voor mijn 65pk vorige polo 1250 full omnium.. en nu 650 voor ba+mini omnium met 155pk Stick Out Tongue(wel maar half op mijn naam maar toch..
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Mss wel rapper als gedacht! Ik heb echt zo'n ding nodig. :cry:
Vanmorgen was het weer 'prijs'. Ik vertrek naar school en ineens plots op de snelweg zwaar geklop links voor en stuur wiebelt van links naar rechts, meteen de pechstrook op en hup 2 bouten van het linker voorwiel 'vermist'. :shock:

Meteen depaneur (sorry geen idee wat het echt nederlandse woord is :lol: ) laten komen en alle bouten zaten letterlijk los, als ik 100m verder gereden was reed ik op 3 wielen ipv 4. Polo op de plateau van de truck (wat een klus :lol: ) richting dealer.
Dealer zegt: zet u in een zeteltje en wij zorgen ervoor, 1uur later (!!) komt er iemand af met het leuke nieuws dat ze niet aan de juiste bouten konden raken :roll: :? . Ik dan maar 50km gereden met 2 velgen op 4 bouten, aan een iets trager tempo om het toch veilig te houden voor 2 'kut'bouten.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Haha ik heb net hetzelfde voor, elke keer als ik thuis mn oprit nu oprijdt telkens stukje grond mee, gaat er schoon uitzien na de winter Stick Out Tongue rijdt wel op 185/65/14 nog dikker dus Big Grin qua comfort rij ik precies in een andere, niet verlaagde auto, maar mijn scrapende bodemplaat herinnert er mij wel genoeg aan dat ik nog steeds laag lig Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja heb nog plastieken steken Stick Out Tongue alhoewel dak eigl wel een stalen zou willen wil ook wat vonkjes kunne maken haha Big Grin maar weet ni goed waar ik die moet halen op maat, en geeft dat qua gewicht eigl vermogensverlies of niet?( niet dat ik het erg zal merken met mn 155 pk maar toch)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!