IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

De Polo was zogoed als weg, maar uiteindelijk wil ik heb toch nog een jaartje (minstens) houden. :lol:

Ik had mijn oog laten vallen op een Volvo C30 driveE R edition, test rit gedaan, super auto, Polo zou ik dan daar inleveren (kreeg er een heel mooie prijs voor, evenveel als wat ik er 1jaar en half en 30000km terug voor had betaald) maar op het laatste moment toch besloten de Polo te houden. :)

Ondertussen sparen voor mijn (betaalbare) droomauto. :)

En dan nog een paar kleine dingetjes aan de Polo doen, eerst en vooral de 2 rechter velgen later herstellen, en andere koppelstang steken. Daarna gaan er nog wat interieur dingetjes gedaan worden.
Eerst en vooral de deuren dempen (standaard boxen spelen heel goed, maar 1x het volume wat omhoog gaat rammelt er vanalles in de deuren dus dempen maar), Audi tt pedalen + voetplaat, GTI pookje, Wolfsburg matjes,.. :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Haha idd scirocco is erg mooi op 20" en goed plat Big Grin maar uhm als je auto toch inlevert haal dan wel eerst even al je onderdelen eraf en zet ze hier te koop hoor, zitten nog wel wat nuttige dingen tussen Big Grin
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nog een update die hier niet opstaat. :eek: :lol:

[resize=640:29khen7f]http://img856.imageshack.us/img856/4578/12122011227.jpg[/resize:29khen7f]

Wordt wel nog eens overnieuw gedaan, van ver is het schoon, dichtbij ver van schoon. :lol:

Beeld je dan nog eens de GTI koplampen in en een zwarte nummerplaat laat ik ook nog maken waarschijnlijk. :) In theorie verboden maar soit :lol: .
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Gisteren het zwarte logo eens opnieuw gedaan, en het ziet er al beter uit.
Vanmorgen ook uit mijn bed gehaald door de koerier! Big Grin

Koplampen zijn al aangekomen! Zeker goede service van BM-onderdelen.

[resize=640:3l9b5qla]http://img62.imageshack.us/img62/2023/gtin.jpg[/resize:3l9b5qla]

In de week tussen kerst en nieuw worden ze gestoken, en dan hopen dat ze dealer nog niet in vakantie is voor de lichten te laten afstellen. :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Dit zijn alle vijzen(ik heb mn voorbumper er zelf ook al paar keer afgehaald aangezien ik in de winter met de originele rondrijdt, en ik ben ook gewoon een simpel studentje en gene krak in auto's Big Grin )

Eerst en vooral in de voorste spatborden van de wielkassen : 4 aan elke kant(3 rechtop, 1 die schuin gericht is naar binnen), onder de auto ook 4 denk ik, ik heb er 2 inzitten maar denk dat er 2 missen Stick Out Tongue en dan in het midden onder motorkap ook 4, en de laatste 2 zijn het moeilijkst die zitten achter u rooster dus als ge u rooster eruit krijgt des te beter ma ik trek dan altijd half mijn bumper kapot dus ik laat die mooi zitten Stick Out Tongue gewoon de bumper wat naar buiten trekken en dan met hand en schroevendraaier er tussen gaan zo doe ik het ;)

Is echt niet moeilijk te doen je kan het makkelijk zelf, moest je echt vast zitten kan ik wel even langskomen, woon tenslotte ni ver van u ;)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Die laatste 2 moeilijke da ge zegt, onder wel rooster bedoelt ge dan? Die onderaan (waar bij sommigen de mistlichten steken) of de grill?

Hmm, da ga ik mij er zondag mss is aan wagen! Op vlak van mechaniek kan ik wel veel zelf, maar op vlak van carroserie heb ik 2 linker handen. Ik was al serieus aant klungelen om de originele grill eruit te krijgen en die van de GTI erin xD

Thx for the offer, kleine Polo meet dan xD
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja ma met die grill heb ik ook serieus zitte sukkele zenne daarom dak em nu gwn laat zitten altijd, volgens mij is da wa getrokken door verschillende weersomstandigheden want die zit echt muurvast, krijg em er meestal half uit ma nooit helemaal Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

webcrtor zei:
Ja ma met die grill heb ik ook serieus zitte sukkele zenne daarom dak em nu gwn laat zitten altijd, volgens mij is da wa getrokken door verschillende weersomstandigheden want die zit echt muurvast, krijg em er meestal half uit ma nooit helemaal Stick Out Tongue

Ge doet toch die 'lipkes' los vanbinnen éh? :) Anders kan ik het idd geloven dat ge gans uwen bumper eraf trekt. :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

webcrtor zei:
Ja ik probeer die los te doen ma da lukt mij ook ni altijd haha Big Grin daarmee tis een teveel prulwerk voor mij dus laat hem zitte Stick Out Tongue of hebt gij goeie tip om die makkelijk los te krijge?

Ik doe da me een platte schroevendraaier door de grill naar binnen te steken en die lipjes op te heffen. Anders maken we nen deal? xD
Gij leert mij op nen bumper eraf te halen, en ik leer u om de grill eruit te halen? :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!