IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

IbifaHo zei:
webcrtor zei:
Ja ik probeer die los te doen ma da lukt mij ook ni altijd haha Big Grin daarmee tis een teveel prulwerk voor mij dus laat hem zitte Stick Out Tongue of hebt gij goeie tip om die makkelijk los te krijge?

Ik doe da me een platte schroevendraaier door de grill naar binnen te steken en die lipjes op te heffen. Anders maken we nen deal? xD
Gij leert mij op nen bumper eraf te halen, en ik leer u om de grill eruit te halen? :lol:

Haha goeie deal ;) kan met de polo momenteel wel ni buiten komen aangezien de straat hier volledig blank sta en ik schrik heb dak mijne motor volledig verzuip omdat ik zo laag hang ^^ dus ik pak mn pa zn auto altijd
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

webcrtor zei:
Haha goeie deal ;) kan met de polo momenteel wel ni buiten komen aangezien de straat hier volledig blank sta en ik schrik heb dak mijne motor volledig verzuip omdat ik zo laag hang ^^ dus ik pak mn pa zn auto altijd

Zo erg daar? Gelukkig hier gene last van. Alleen gisteren met die sneeuw wat zitten sukkelen op plaatste waar het wat hoger lag.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja da is hier echt erg maja geen riolering enzo woon in doodlopende straat vrij afgelegen dus vandaar, en alle huizen liggen hier hoger dan straat dus al het water blijft gewoon op de straat staan...is nu op diepste plaatsen al 6-7 cm en het regent net weer :(
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vandaag heeft Yannick (Webcrtor) geholpen met de GTI koplampen te installeren (nog is merci éh!).

Meeste vijzen gingen over het algemeen wel goed, tot die onderaan de bumper! Waren geen vijzen, maar plastiek pluggen. Redelijk zitten mee sukkelen om die eruit te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt.

Onder het moto: POIDH, een foto.
[resize=640:2jvgy148]http://img513.imageshack.us/img513/115/pologti.jpg[/resize:2jvgy148]
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vandaag voor de 2e keer op een maand en half weer het achterlampje moeten vervangen. Eens op letten hoe rap het nu kapot gaat, ander is het misschien iets meer dan enkel het lampje.

Iemand die me ook kan zeggen hoe ik in het deurpaneel de stukje eruit haal waar ook de raambediening inzit (Bestuurderskant). Op internet vindt ik enkel die aan passagierskant. Als ik muziek met een bass speelt rammelt het enorm en als ik dan heeeel zachtjes met mijn knie tegen het stukje aanduw waar de raambediening zit stop het rammelen, vandaar dat ik er eens onder wil zien. :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

IbifaHo zei:
Iemand die me ook kan zeggen hoe ik in het deurpaneel de stukje eruit haal waar ook de raambediening inzit (Bestuurderskant). Op internet vindt ik enkel die aan passagierskant. Als ik muziek met een bass speelt rammelt het enorm en als ik dan heeeel zachtjes met mijn knie tegen het stukje aanduw waar de raambediening zit stop het rammelen, vandaar dat ik er eens onder wil zien. :)

Dat probleem heb ik ook. Alleen nog geen zin en tijd gehad om het te verhelpen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!