IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nope bovenstaand is niet nodig bij de polo. Bij ons zit de stabi vast aan de veerpoot van boven. En hier vanaf onderen. Dus schiet je er niks mee op.

Wil je meer ruimte dan moet je de koppelstangen inkorten. :mrgreen:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Iemand een idee wie er in België Vmaxx verdeeld? Vind niet meteen iets terug op google.
Ik wil de stangetjes van een Vmaxx kopen, aangezien zij zoiso al aanraden om bij een schroefsetje ze meteen mee te vervangen. Ze kosten er 49,- dus zou ze dan ook graag bestellen, maar vind enkel verdelers in NL.

Edit: Toch eentje gevonden, net een bericht naar gestuurd naar kostprijs incl plaatsing.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Alé hop, politie is hier net weg.

Daarstraks rond 20uur, zag ik 2 'matsjoeken' ,om het zo te zeggen, rond mijn Polo'ke hangen en toen zag ik dat ze bommetjes op en rond de auto aan het gooien waren. Natuurlijk storm ik naar buiten om te vragen wat hun probleem was.

Daar bleef het natuurlijk niet bij, begonnen ze mij aan te vallen maar het waren zeer slappe mannetjes. :lol: Na 10 sec lagen ze allebei al huilend op de grond, en zijn ze in hun wrakige Twingo het afgebold. Natuurlijk nummerplaat onthouden en meteen naar de Politie gebeld.

Aan telefoon hoorde ik van de Politie dat de 2 matsjoeken daar net binnenstapten om klacht tegen mij in te dienen. :lol:

Ik wordt nu aangeklaagt voor slagen en verwondingen tegen 2 'brave burgers'. :roll:
Gelukkig hangt er een camera waar ik mijn auto parkeer, morgen ga ik de tape vragen en ze binnensmijten bij de Politie, eens zien wie dan de brave burger is.

Gelukkig is er aan de Polo niets, nu blijft de Polo ook niet meer op straat staan, dan maar elke morgen 10min vroeger opstaan om eerst de Polo van mijn ma buiten te rijden en dan die van mij. In de tuin staat ie tenminste veilig voor matsjoeken en bommetjes.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Tis toch erg hier in belgië eh; echt niemand heeft respect voor andermans auto buiten de tuners, en natuurlijk worden getunede auto's altijd geviseerd door dat soort krapuul.. ben ik blij dat ik in afgelegen gebied woon seg, kzou mijn auto anders ni op straat durven laten staan en elke morgen met schrik uit het raam kijken of er niks aan is Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bij mij hebben ze al eens op mijn vorige polo (was eigelijk van men ouders) zitten zeiken :? Dit was in Hasselt, vlak naast de versuz. Heb de nummerplaat net niet kunnen zien maar volgende keer vlieg ik er toch ook op.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Voila, tape is gedropt bij de Politie. Ineens waren ze heeeeel vriendelijk. :lol:

Ze gaan de tape ook doorsturen naar de verzekering, trachten om heel de Polo te laten opnieuw spuiten! Laten we hopen dat het lukt om het door de verzekering te laten betalen.

Ik ben dus 'vrijgesteld' van alles, de tape kan ik wel niet online zetten, heb die daar moeten achterlaten. :evil:

excess007, In Hasselt, en zeker aan de Versus is veel vandalisme. Daar zou ik echt noooit met mijn auto naar toe gaan, toch zeker nergens 'achterlaten'.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Amai zou wel prachtig zijn als ge hem kunt laten herspuiten zonder kost, was er schade aan de lak door die kleine bommetjes ofzo?(indien niet kunt ge nog altijd schade die ge hebt daar wel op steken natuurlijk Stick Out Tongue) Als het lukt stuur die mannekes ook is naar hier dan, laat ze ook wa bommekes op mijn auto smijten dan ben ik eindelijk van die steenslag vanaf haha Big Grin
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Nee door die bommetjes is er geen schade, gelukkig, maar de beelden spreken toch voor zich. Het is heeeeel duidelijk te zien dat die bommetjes op de Polo ontploffen, politie zei het ook van amai dat daar geen schade aan is, bijna ongeloofelijk.

Ik dien zoiso klacht in, en eis een schade vergoeding. Ik zie wel wat er van verder komt. :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vandaag al bericht gekregen van de verzekering dat ik van hun uit niets moet verwachten qua herspuiten oid. :roll: Wrs zal het afzeggen van mijn verzekering vanaf april bij hun er iets mee te maken hebben. :lol:

Politie gaat wel nog de klacht noteren en opsturen naar het parket, in de hoop dat ik toch daar een of andere compensatie uit kan halen. :twisted:

En ik heb ook weer 'plannen' met de Polo. :) Ik denk dat ik het rode lijntje in de gril ga zwart spuiten.

[resize=640:1gnoc8ml]http://img210.imageshack.us/img210/107/dsc7060cblack.jpg[/resize:1gnoc8ml]

Vind het zelf beter uitkomen dan met het rode lijntje.

Iemand een idee of die rode rand eraf kan geklikt worden? Het is een originele van VW.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Zal mijn dan van de week eens bezig houden dan met dat randje eraf te halen dan. :)

Euhm, voor het moment zijn er andere uitgaven die prioriteit hebben, maar heb wat 'ademruimte'. Dit jaar een dikke 500,- minder voor de verzekering. Dank u mama die bij de Politie werkt, en zo ambtenarenkorting krijgt. :lol:

Dus het zal wel voor deze zomer zijn denk ik. Dan gewoon nog zien of ik mistlichten ga steken, of DRL. Daar twijfel ik nog over.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Het rode lijntje in de grill is zwart gespoten (was blijkbaar toch een fake grill, ik had het artikelnr van het logo aanzien als het artikelnr van de grill. :lol: )

Persoonlijk vind ik het veel beter! Iets minder agressief, maar toch vind ik het knapper.

[resize=640:258r25kw]http://img585.imageshack.us/img585/219/bgra.jpg[/resize:258r25kw]

Met de originele grill! Vind het eigl ook niet mis. :lol:

[resize=640:258r25kw]http://img821.imageshack.us/img821/4524/bgr2.jpg[/resize:258r25kw]

Met de 'GTI' grill.

Morgen breng ik ook eindelijk de velgen weg voor reparatie. Big Grin En ga ik de kortere stabistangetjes bestellen.
Wat mss toch ook binnenkort zou kunnen gebeuren is honingraad voor de grilletjes onderin in combinatie met mistlichten.

Heeft iemand een idee of je de mistlampen kunt aansluiten als DRL? Ik zou de lampjes door LED vervangen en ze dan gebruiken als DRL. Dan ben ik zeker dat ze passen zonder extra gaten oid te moeten maken. :)

Dan heb ik nog een heel kort lijstje van wat ik graag zou willen doen dit jaar als er budget is.
* Nummerplaat'houder' vooraan laten cleanen en nummerplaat dan een statische of sticker
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

lennertvdkort zei:
moet je even in het topic kijken van excess007
http://www.mypolo.nl/viewtopic.php?f=42&t=1985&start=80
hij heeft complete ledlampen geplaatst ipv mistlampen met een ledlampje.

Daar baseerde ik me idd op, maar aangezien hij daar de schroefjes in de kapjes heeft moeten doen, dacht ik dus om originele mistlichten 'om te bouwen'. Dan ben ik zeker dat alles mooi past zonder in de kapjes te moeten schroeven.

Voor hem storen die schroefjes niet, maar ik ken mijzelf. Mij zou het zeer hard storen, verder is dit idd een ideaal alternatief moesten ze perfect gepast hebben.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

webcrtor zei:
Als ge u nummerplaat laat cleane laat dan ook direct u stootlijsten mee cleane eh Big Grin

Of ik kom uwen bumper eens 'lenen'. :twisted: Die stootlijsten storen mij eigl niet. :) Maar dat cleanen is nog niet zeker en nog toekomstmuziek. :lol: Het enige dat mss aan die stootlijsten gaat gedaan worden is meegespoten, maar dat valt dan ook weer tezien hoeveel de meerkost daarvoor is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!