IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

deMercer, Eerlijk gezegd vind ik het idd ook knap! Achja ik heb ze alle 2 liggen. Af en toe eens veranderen als ik erop ben uitgezien. :lol:

lennertvdkort, Als je een beetje naar beneden scrollt zie je daar een foto van een metalen plaatje die nog over de unit zit zodat het perfect zou moeten passen, maar dat stond in de link van Exess007 er ook bij.

Ik ga nog eens goed zoeken erachter. :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

@ Ibifaho:
ik ben aan het muggen siften haha.
maar hij had et geen adapters bij gekregen.
en zijn bevestiging was aan iig de rechterkant was afgebroken.
en als de advertentie bekijk waarbij hij ze besteld heeft word ook geen woord gerept over een stalen plaatje bij die laatste link wel!
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Oeps idd, ik haal de 2links dooreen. Waar ik nu nog over twijfel dat het ineens 30,- meer is met die plaatjes. Toch ineens een pak voor 2 'stomme' plaatjes.

Nee ik heb nog niets liggen, dus het is idd of led, of mistlampen. Liefst zou ik mistlichten kopen en daar dan Led insteken en als het mogelijk is als DRL aansluiten, dan kan ik later alsnog ze als mistlicht gebruiken.

Ik denk dat ik eens afbraak bedrijven ga mailen of ze geen Polo met mistlichten hebben staan die achter opeen is gereden Big Grin.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

@ IbifaHo:
ja is wel raar idd!
zou ik ook voor gaan.
ieder zijn eigen smaak, maar ik vind die volledige ledlampe niet zo mooi(doet me teveel denken aan een ledzaklamp)
en met mistlampen heb je idd het voordeel dat ze nog voor hun orginele functie gebruikt kunnen worden ;)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

lennertvdkort, Het is idd zoals je zegt net een zaklamp, maar aan de andere kant vind ik het ook wel knap!

Maar ik heb een besluit genomen. Als ik tegen een mooi prijsje mistlichten vind komen die er, anders blijft het zoals het is.

Ik wil wel nog US-lights, maar dan wil ik ze wel op een schakelaar dat ik ze kan afzetten voor de keuring, of politie. Dat ga ik nog eens zoeken hoe dat het makelijst zou gaan.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Veel mensen geraken tegenwoordig door de keuring met us lights zenne, zolang ge aangeeft dat ze als stadslicht gebruikt worden(dus draait u stadslichten gwn effe los) en ze moeten volledig aan en uit gaan bij richtingaanwijzing(de nieuwe module van uslights.nl doet da)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Idd, ik ga het binnenkort ook eens riskeren, eerst zonder schakelaar en als ze mij toch ni doorlaten ne schakelaar steken.. Maar seg weet gij toevallig iemand met ne polo 9n3 met kw set? Stick Out Tongue Crauwels vertelde mij toen ik mijne auto ging laten klaarzette vr keuring met uitlijning enzo da ik wrs ni door geometriekeuring geraak omdat mijn nummers van mijn veren afgesleten zijn :x Toch belachelijk eigl als ze me zouden afkeuren daarvoor mja.. binnen paar weken ist al zover :( Mss dak deze week nog ga, dan weet ik tenminste dak geld opzij ga moeten houde voor nieuwe veren of ni, zou wel balen zijn want wou met da geld de kortere veren kopen Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Wrs wel maja wie gaat er zijn veren willen uitlenen haha Big Grin als ik er ni door geraak toch eerst proberen, want tis dom om zoveel geld te moeten uitgeven voor eenmalige keuring vind ik.. en ik ga die van uslights.nl bestellen, kunt ge met bancontact betalen en gratis levering nr belgië ook, en is al iets meer "keuring-proof" dan de ebay modules omdat hier de uslights tijdelijk inactief worden gezet tijdens pinken
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Haha da is echt wel simpel zenne, met die schakelaar wordt het al wa moeilijker omdat ge dan stroom van u batterij moet aftappen, hier krijgt em gwn stroom van stadslicht,

Gwn draad van pinker doorknippen, 2 uiteinden in die module steken, de ground draad ergens op u metaal plakke en 1 draad solderen aan u stadslichtdraad, zou nog net moeten lukken ;)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
Is het zo erg ja?
Op vlak van US-light wel, vriend van me rijdt met een Golf V en heeft al x keer een boete gehad, het grappige is wel dat hij plat op de grond ligt, en ook met veeel te getrokken banden rondrijdt. Daar zeggen ze niets van. :lol:

Maar ik denk wel dat ik het eens ga riskeren, als ze iets zeggen kan ik alsnog iemand zoeken om een schakelaar tussen te steken.

Kun je bvb voor de keuring die modules 'uittrekken'? Of een andere mogelijkheid om die een halfuurtje af te zetten?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!