IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Dekker, Neen, daar hangt bij mij ook geen beschermingskap. Bij mij zijn ook alle draden zichtbaar. ;)


Gisteren ook de Polo binnen gebracht voor de reparatie, ik dacht dat ik iets als en Fox zou meekrijgen als vervangwagen, maar niets is minder waar.
Ik kreeg de sleutel toegestopt en men zei, het is die zwarte polo die achter staat.
Dan stond er een Polo 6r highline 1.4i (85pk) met alle toeters en bellen op me te wachten. Auto was nog geen 3maand oud en amper 2500k km. Big Grin
Best leuke motors, vinnig geluidje bij goed optrekken, verslavend komende van die luidruchtige 3pitter. :lol:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Bas zei:
motorkaplifter kun je er toch achteraf inzetten??? En die kappen ook. Dat is tevens geluidsisolatie.

Ik zat vandaag toch goed na te kijken waar ze die dan precies zouden willen zetten want volgens mij zijn de voorzieningen er niet eens..
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ik vind het geluid best wel meevallen voor een 3 cilinder heb ergere auto's gehoord met een 3 cilinder en dat geluid is zeker harder dan die van mij maakt :)
Overigens kan ik makkelijk een rustig gesprek voeren in de auto...
Vind het totaal niet storend..

Maar die motorkap lifter moet ik toch nog eens naar kijken... is er iemand die hem bij een polo9n3 later heeft ingemaakt?? of er 1 in heeft zitten die foto heeft als voorbeeld
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

vind het persoonlijk juist leuker dat hij wat geluid maakt... heb al een paar keer met de bmw van m'n schoonouders gereden en hier hoorde je helemaal niets. Geef mij dan maar een lekker grommend 3-cilindertje :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ik vind de stilte juist ZALIG! :) Daarbij goed kwalitatieve boxen + een goed muziekske!
Het enige 'nadeel' aan een iets te geisoleerde auto is ook dat het besef van snelheid weg is. Mijn buur rijdt af en toe eens met een Bentley en vaak geeft hij mij dan eens de sleutel, de stilte is echt zalig maar eenmaal je de snelweg opgaat en niet meer naar de teller kijkt zit je rap aan 200 km/ zonder dat je daar iets van beseft zo snel te gaan. :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!