IbifaHo
Bekend lid
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3
Polo 6R antenne zit erop, post morgen is een foto als het weer licht is
Polo 6R antenne zit erop, post morgen is een foto als het weer licht is

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IbifaHo zei:dennis1506nl zei:hallo en welkom op het forrum
zeker een leuke polo
zijn er ook nog toekomst plannen of dat niet?
Voor het moment zijn de plannen op hold gezet om te sparen voor het Chip'ke en mijn verzekering terug te betalen.. Betaal nu iets van een €1000 en voor een student is dat toch een hoopje om zo direct te moeten ophoesten. :roll:
Na verloop van tijd wil ik er nog wel een embleemloze grill op, en eventueel de stootlijsten in koetswerkkleur laten spuiten. Voor de rest geen al te zotte dingen.
Anyhow thx![]()
Bluemotionracer zei:IbifaHo zei:dennis1506nl zei:hallo en welkom op het forrum
zeker een leuke polo
zijn er ook nog toekomst plannen of dat niet?
Voor het moment zijn de plannen op hold gezet om te sparen voor het Chip'ke en mijn verzekering terug te betalen.. Betaal nu iets van een €1000 en voor een student is dat toch een hoopje om zo direct te moeten ophoesten. :roll:
Na verloop van tijd wil ik er nog wel een embleemloze grill op, en eventueel de stootlijsten in koetswerkkleur laten spuiten. Voor de rest geen al te zotte dingen.
Anyhow thx![]()
Hoi Welkom op het forum,
Weet je wat de gevolgen kunnen zijn in Belgie met een Chip'ke.
een Chip'ke is in Belgie verboden
Johan zei:dat zijn ook de kleine c5w buislampjes (2x bij makeup-spiegels 1x in centrale verlichtingunit) en dan zitten er nog 2 steeklampjes (W5W) in de centrale verlichtingunit voor de lees-lampjes
let wel op dat je leds moet nemen met weerstanden erin, aangezien ze anders blijven branden omdat er een vertraging op je binnenverlichting zit en de LEDS teweinig stroom trekken om die na een aantal sec. weer uit te schakelen!
Ja, de verlichting op de parking was kapot ofzo, wist dat het muurtje er stond en dacht dat ik er naast zat, tot even later het hatelijke geluid...Richard zei:Sow dan wat is er gebeurt?
Muurtje meegenomen?
Het is hun verantwoordelijkheid niet, ze trekken hun er niets van aan.starsky zei:Hmm tegenvaller die schade.. De Pizzahut ff aanklagen?
Wat voor een ledjes heb je nu precies gehaald voor de nummerplaatverlichting?
Idd, tegen een muurtje gezeten. Zal uitgebluts moeten worden en grotendeels opnieuw gespoten. Nu snap ik wel het nut van parkeersensoren :lol:Bas zei:Wat K*Tschade, dat is een rottige plaats, achteruit ergens tegenaan gereden??
Fludizz zei:oeps :lol: Door een sneeuwbult heen gereden?Bij mij zit de plastic plaat er nog onder
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.