Iemand ervaring met Dayline Bi-xenon koplampen?

Behalve dat ze lek zijn en niet in hoogte af te stellen zijn heb je ook nog eens hele grote kans dat de leds binnen een paar weken uitvallen. Dus wees nou verstandig en koop ze NIET. ;-)
Mocht het geld dat je eraan uit wilt geven toch in je broekzak jeuken dan heb ik nog wel een rekeningnummer voor je waar je het op mag storten. :lol:
Geintje natuurlijk maar mocht je wel zulke koplampen willen hebben bestel dan de originele van VW, wel een stuk duurder maar dan heb je iets goeds.

Behalve dat ze lek zijn en niet in hoogte af te stellen zijn heb je ook nog eens hele grote kans dat de leds binnen een paar weken uitvallen. Dus wees nou verstandig en koop ze NIET. ;-)
Mocht het geld dat je eraan uit wilt geven toch in je broekzak jeuken dan heb ik nog wel een rekeningnummer voor je waar je het op mag storten. :lol:
Geintje natuurlijk maar mocht je wel zulke koplampen willen hebben bestel dan de originele van VW, wel een stuk duurder maar dan heb je iets goeds.

Oke, bedankt voor de tip! Ik heb even op Marktplaats gekeken. Daar staan ook een paar setjes originele Bi-xenon koplampen, maar hoe weet ik of dit wel echt originele Volkswagen koplampen zijn? Ze kosten vaak rond de 550 euro per set (tweedehands).

Vandaag de originele units gewisseld met de Dectanes. Past goed en ziet er wel mooi uit.

• ik wil de H7 halogeen dimlichten (laten) vervangen door xenon, geen probleem toch ?
  • de led's stadslichten flikkeren vrolijk met de motor mee als deze draait, daarom wil ik de meegeleverde kabelboom tussensteken, die schijnt daar voor bedoeld te zijn (bron Polo6rfreunde), en die moet je met een kabeltje verbinden met de pluspool van de accu; kan dat zomaar, die accu's van tegenwoordig zien er nl erg ingewikkeld uit :roll:
Met dat laatste gaan de led's wss constant en ook als drl branden. Zal ik ergens mijn lichten in de bumper via vag-com moeten afschakelen als drl.

Nee dat heb ik er niet op zitten,
Wil wel kijken of het mogelijk is om de hoogte van de koplampen te stellen doormiddel van dat draaiwieltje naast de lichtschakelaar
Dat is nu niet aangesloten maar wil het wel werkend hebben

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er ook mensen met wel goede ervaringen, of hoor je hier alleen de mensen die problemen hebben?

Ik overweeg ook om deze aan te schaffen maar benieuwd naar de ervaringen i.c.m. xenon. Volgens de specificaties is de unit voorzien van HID look lens :? Hoe is de cut off met deze imitatie HID lens.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!