graafie
Exclusive lid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Behalve dat ze lek zijn en niet in hoogte af te stellen zijn heb je ook nog eens hele grote kans dat de leds binnen een paar weken uitvallen. Dus wees nou verstandig en koop ze NIET.
Mocht het geld dat je eraan uit wilt geven toch in je broekzak jeuken dan heb ik nog wel een rekeningnummer voor je waar je het op mag storten. :lol:
Geintje natuurlijk maar mocht je wel zulke koplampen willen hebben bestel dan de originele van VW, wel een stuk duurder maar dan heb je iets goeds.
Waar kan je die halen? Het is echt goedkoop, normaal kosten ze rond de 300 euros..Ik kan deze Dectane dayline lichten nu kopen voor €200 incl een xenonset van pilot. Wat zouden jullie doen?
Gezien in de VAG koop & verkoop groep op facebook. Van een gast die zijn polo terug standaard maakt om te verkopen. Ik denk niet dat hij lid is hier...
Hebben ze ook jouw hoogteregeling werkend gekregen?Ik heb orginele bi xenon erin laten zetten voor 700 bij pro car audio in ridderkerk
Klopt, ik dacht dat Crosspolo2014 hier een relais voor had geplaatst. Maar was benieuwd of ze daar bij pro car audio dat ook hadden gedaanDie koplampen hebben geen hoogte regeling motor.. hoogteregeling werkt dmv sensor die je moet plaatsen, op je achteras.. Ik vind €700,- wel duur, voor die koplampen die niet optimaal werken..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.