iichel
Exclusive lid
Met H7 xenon 5000k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die relais was voor het seinen met grootlicht bij stand 0, dacht ik..Klopt, ik dacht dat Crosspolo2014 hier een relais voor had geplaatst. Maar was benieuwd of ze daar bij pro car audio dat ook hadden gedaan
Oh ja dat kan ook...Die relais was voor het seinen met grootlicht bij stand 0, dacht ik..
Blijft mijn bochtverlichting het dan wel doen ? En hoe zorg ik er voor dat de stadslichten ook bij stand 0 en contact aan branden ? En daarmee dan als dagrijverlichting branden. Nordic settings is hier een optie voor, maar dan branden achter- en kentekenverlichting ook mee. Ik heb de chromen versie.Volgens mij is de makkelijkste manier gewoon de sterker tfl van de lichtschakelaar afhalen. Dan branden alleen de stadslichten aan de voorkant in jou geval dus de led's.
Heb je trouwens de zilveren of de zware versie van de dayline lampen?
In stand 0 branden de lichten in de bumper als drl. Led's in de koplampunits branden niet.Wat brand er nu bij jou op stand 0?
Nordic setting brand inderdaad de rest ook
Geh geh, wilde persé chroom. Die waren nauwelijks te krijgen en idd een stuk duurder.(sorry Vern, hoop niet dat de jouwe veel duurder waren ondanks dat ze chroom zijn)
Ik mag mijn bi-xenon H4 van vijf maanden oud voor een klein bedrag bij Autoexecutive omruilen voor H7 :razz:@iichel: ik vind ze echt gaaf maar toch nog aardig aan de prijs samen met een xenon setje dan he
Met die Dectane kabel lukt het juist niet, dat is jammer. Led's gaan niet constant als DRL branden. Ben bang dat nordic setting de enige optie wordt.Met VCDS kun je ze inderdaad in de bumper gewoon eruit gooien Je kunt idd nordic setting doen, je kunt de Dectane kabel gebruiken, opties genoeg.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.