Stuur aan de rechterkant? Leuk voor poortjes bij een slagboom
Oh no you did not! genious hahaha!
@iichel heb je die pianolak roostertjes voor de RNS 510 enzo bij de VW dealer gekocht?
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Oke. Schakelpook is gewoon vervangen zonder aanpassingen denk ik toch he?Schakelpook ja, lijsten nee, maar dat laatste durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Dankjewel man. Ik vroeg me eigenlijk af. Ben jij automonteur ofzo dat je hier zoveel over weet? Of gewoon vanaf 0 begonnen ?Alles van een 6C dash past in principe in een dash van een 6R, uitgezonderd de lichtschakelaar en hoogteregeling. Idem voor middenconsole.
Tellers, lijsten, poken, armsteunen, handschoenenvak, 12v, noem het maar op. Qua formaat past het. Je moet alleen wel kijken of het electrisch werkend te krijgen is, tellers bv gaan niet lukken!
Ik heb een biomedische achtergrond, vandaar dat sommige me Dr. Polo noemen denk ik...Dankjewel man. Ik vroeg me eigenlijk af. Ben jij automonteur ofzo dat je hier zoveel over weet? Of gewoon vanaf 0 begonnen ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Zelf samengesteld of 'kit'? Ik zoek ook zoiets, meer om te spelen met CAN om custom berichten op het cluster display te schrijven. Ik weet dat dit kan maar ik wil de mogelijkheden verkennen zonder 1: steeds naar de auto te moeten gaan, en 2: wachten met aftakking maken in de bekabeling. M.b.t dat laatste punt, weet je een handig punt in het infotaiment netwerk om de CAN bus af te tappen/takken? Ik dacht zelf evt. aan de module onder de stoel, er vanuit gegaan dat het de bluetooth module is?Externe bench om modules te coderen met VCDS en VCP
O.a.
Teller
Kessy
ECU
ABS
Radio
BCM
Gateway
Ik moet nog een beetje spelen met de mogelijkheden en toepassingen, maar het is wel prettig om alles bij de hand te hebben. Je kunt nu ook overal lekker je multimeter overal insteken.
Lekker prutsen met allerlei mods zonder dat de hele auto overhoop hoeft...
Zelf gemaaktZelf samengesteld of 'kit'? Ik zoek ook zoiets, meer om te spelen met CAN om custom berichten op het cluster display te schrijven. Ik weet dat dit kan maar ik wil de mogelijkheden verkennen zonder 1: steeds naar de auto te moeten gaan, en 2: wachten met aftakking maken in de bekabeling. M.b.t dat laatste punt, weet je een handig punt in het infotaiment netwerk om de CAN bus af te tappen/takken? Ik dacht zelf evt. aan de module onder de stoel, er vanuit gegaan dat het de bluetooth module is?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.