Sinterklaas is al geweest, geen voortijdig cadeautje van de Kerstman?Wat ik nou weer in m'n schoen vind...
Tesla
Model 3 Highland
AWD 498pk
Sinterklaas is al geweest, geen voortijdig cadeautje van de Kerstman?Wat ik nou weer in m'n schoen vind...
klopt, maar zwart vind ik maar niks. dus voor de zomerset ga ik van zwart naar zilver.Antraciet grijs, zal niet gek staan op wit
1: thanksEven wat commentaar van mijn kant:
1. WAT EEN ONGELOVELIJK VETTE BAK! Heilige Poep! monster ding!
2. Weet je toevallig waarom VW de naam "Passat" heeft bedacht?
3. jij kan ook werkelijk geen enkele auto origineel houden zeg! jeumig! wel onwijs vette opties en wielen! ga zo door! ben benieuwd naar het "eind resultaat"!
Nee! fout! De manager van de "grote stationcar" afdeling vroeg zich tijdens een kerstmeeting, omtrent een passende naam voor deze grote stationcar, af of het ook zou passen als ie straks een grote kerstboom achterin deze grote stationcar mee naar huis kon nemen. Waarop een Engineer antwoorde met een mond vol overheerlijke kerststol: "Mwaar mwatuuwlijk! dat Paszat!Volgens mij is het gebaseerd op de passaatwind
Nice Ride
Damn.. heb je RGB ambient light erin? kun je alle kleuren kiezen?OEM privacy shades (3G9064365) geinstalleerd. 5 minuutjes werk, zit er mooi in. Fijne optie die ik op alle auto's graag had.
Op een Passat kun je ook uitschuifbare gordijntjes hebben in de achterdeuren, maar daar is weinig info over te vinden. Plus, je houdt dan nog steeds de andere ramen achter.
Dussssss maar OEM gegaan. Het zijn gewoon Climair/Sonniboy schermen met een VW logo.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.