ik dacht dat de GTE standaard een zwarte hemel had, grappig. wel mooi pano erin. gefeliciteerd, mooie wagen hoor.
even emblemen wisselen en we hebben dezelfde auto
even emblemen wisselen en we hebben dezelfde auto
Ja hoor GTE uit 07/2000 ook in Onyx, de facelift maar net niet de nieuwe Logo’s en de nieuwe Climatronic.
die zijn er pas vanaf produktie 08/2000.
Met alle opties, alleen helaas geen zwarte hemel. Daar snap ik niets van bij de GTE met R pakket. Is schijnbaar een keuze die je apart moet aanvinken.
Verheug me er al op, volgende week ophalen en meteen invoeren dan…….
Haha heerlijk dit, ik moest lachen! Mooie upgrades weer!TPMS sensoren gescoord voor de nieuwe wielen.
Nieuwe type achterlogo zodat de 2.0 TSI 4Motion eraf kan. Trekt toch racerij en da's zielig voor de tegenstander.
En voor de zijschermen ipv de 4Motion een paar R-Line logo's gehaald. Zat op een Polo in Eindhoven, kon ik zo meenemen
Geintje @Max1996
Bedankt voor het scherpe oog. Typo is nu gecorrigeerdHele mooie Passat maar uit 07/2000 ?
Zal deze ook wel 2020 moeten zijn.die zijn er pas vanaf produktie 08/2000.
Netjes hoor.Audi TTS 8S 4-pots remmen voor, plug en play op een 340mm schijf wat de Golf 7R/Passat 7R heeft.
Achteras heeft dezelfde remmen maar dan rood. Even nadenken of ik ze rood houd of een andere neutralere kleur.
Ik zou je graag uitdagen voor een klassiek race'je bij het stoplicht, zien we dan wel voor wie het zielig is .TPMS sensoren gescoord voor de nieuwe wielen.
Nieuwe type achterlogo zodat de 2.0 TSI 4Motion eraf kan. Trekt toch racerij en da's zielig voor de tegenstander.
En voor de zijschermen ipv de 4Motion een paar R-Line logo's gehaald. Zat op een Polo in Eindhoven, kon ik zo meenemen
Geintje @Max1996
Is goed hoor. Ik geef er niks om als ik verlies.Ik zou je graag uitdagen voor een klassiek race'je bij het stoplicht, zien we dan wel voor wie het zielig is .
De klauwen blauw maken, dan lijkt het alsof je een GTE hebt! Leuk voor de GTI'tjes met je (onderhand) halve sleeper build.Audi TTS 8S 4-pots remmen voor, plug en play op een 340mm schijf wat de Golf 7R/Passat 7R heeft.
Achteras heeft dezelfde remmen maar dan rood. Even nadenken of ik ze rood houd of een andere neutralere kleur.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.