Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De 13e komt niet helemaal super uit, ik moet die dag vanuit Duitsland komen maar heb geen idee hoe laat we van daaruit (over de grens bij Nijmegen) zullen vertrekken. Zet me er voor nu maar op maar kans bestaat dus dat ik er niet tijdig kan zijn helaas.polofreak zei:Willen de mensen die op de aangepaste datum nog niet hebben gereageerd dit nog ff doen? We zitten al op 11, wat ik al een erg mooi aantal vind!
Het nut van winterbanden is op zich wel duidelijk natuurlijk maar ik word altijd een beetje recalcitrant van die bangmakerij die we elk jaar over ons heen gestort krijgen door de media en bandenbranche zodra de r in de maand zit, krijg ook altijd de zenuwen van die berichten dat je er toch echt vroeg bij moet zijn omdat je anders naast het net vist, laat maar denk ik dan. Voor die paar sneeuwdagen die we hier hebben rij ik wel wat voorzichtiger.polofreak zei:Hahaha voel me bijna schuldig dat ik meedoe aan die middenstandterreur die winterbanden heet!
RJPolo zei:Komen er ook nog mensen met een polo9njullie hebben volgens mij allemaal een 6R niet??
RJPolo zei:Komen er ook nog mensen met een polo9njullie hebben volgens mij allemaal een 6R niet??
Ger zei:als het maar gezellig is al kom je met de fiets![]()
groeten ger
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.