Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aantal=12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Interesse Mini Meet Brabant Aquabest Eindhoven edt aanta

Oh en nu niet hè?! Flauwe vent hoor die Ewout, kunde ene graotis bekse koffie kumme doen kumde nie?

Staat er trouwens iemand op de lijst die VCDS een beetje kent?
Zit er aan te denken een kabel met licentie aan te schaffen een een begin maken is altijd makkelijker met wat hulp :mrgreen:

Voor de lezers welke die Aquabest niet weten te vinden hierbij het adres voor de navigatie : Ekkersweijer 2, 5681 RZ BEST. TEL 0499 - 392121

Ik ga m'n best doen ook te komen maar heb 's-morgens eerst een afspraak staan in Rotterdam. Dit zal afgelopen zijn om ongeveer 13.00 uur dan door naar Eindhoven.
Als jullie er dan nog zijn om 15.00 uur kun je wellicht op me rekenen.

Volkswagen  Golf VII Variant 

Bedankt maar ik bedoel de ingang in Eindhoven!

Dit adres leidt je een heel end om en komt uit bij een afgesloten terrein. Ik kijk van de week ff voor het adres in Eindhoven bij de visvijver die vrij toegankelijk is en zich prima leent voor a couple of Polo's! en post het dan ook gelijk

En als je om 13 uur vertrekt ben je er rond 14:30 denk? Oftewel ik zet je op de lijst!

Update aanmeldingen en datum.

Willen de mensen die op de aangepaste datum nog niet hebben gereageerd dit nog ff doen? We zitten al op 11, wat ik al een erg mooi aantal vind!

polofreak zei:
Willen de mensen die op de aangepaste datum nog niet hebben gereageerd dit nog ff doen? We zitten al op 11, wat ik al een erg mooi aantal vind!
De 13e komt niet helemaal super uit, ik moet die dag vanuit Duitsland komen maar heb geen idee hoe laat we van daaruit (over de grens bij Nijmegen) zullen vertrekken. Zet me er voor nu maar op maar kans bestaat dus dat ik er niet tijdig kan zijn helaas.

polofreak zei:
Hahaha voel me bijna schuldig dat ik meedoe aan die middenstandterreur die winterbanden heet!
Het nut van winterbanden is op zich wel duidelijk natuurlijk maar ik word altijd een beetje recalcitrant van die bangmakerij die we elk jaar over ons heen gestort krijgen door de media en bandenbranche zodra de r in de maand zit, krijg ook altijd de zenuwen van die berichten dat je er toch echt vroeg bij moet zijn omdat je anders naast het net vist, laat maar denk ik dan. Voor die paar sneeuwdagen die we hier hebben rij ik wel wat voorzichtiger.
Ik heb dit jaar overigens wel wat rondgebeld en zou ongeveer 685 euro kwijt zijn voor a-merk winterbanden met velg inclusief montage wat ik toch echt wat te gortig vond. Er waren wel goedkopere alternatieven met 'Blackstone' banden maar toen ik in de testjes op internet niets over dit merk kon vinden heb ik het maar laten varen. Zoveel gedoe ook twee keer per jaar met die dingen eraf en erop laten zetten, een half jaar lelijke velgen onder je verder zo zorgvuldig gestyleerde auto, en in dit landje kan het in oktober/maart dan ineens 25 graden zijn waardoor ik me elke rit zou zitten opnaaien over hoeveel euro rubber ik vandaag weer aan het asfalt heb laten plakken[/offtopic] [/rant].

Haha kijk duidelijke taal!!! Ik heb inderdaad met precies hetzelfde gezeten hoor maar ben toch overstag doordat ik zulke brede pantoffels op zo'n klein gewicht heb.

Zou het wel echt cool vinden als je nog ff kunt komen Weem. Ik zet je erop en waarschijnlijk zullen we toch ook wel wat langer dan 16uur daar staan. Ik mail van tevoren mijn mobiele nummer wel ff kan je altijd ff kijken of het nog zin heeft om te komen.

Greets from meets Robert

Dat lijkt me een prima oplossing :) , ik zie het nummer dan wel tegemoet!

Helaas moet ik dan afzeggen voor de 13e van November....
Andere keer dan beter.
Veel plezier met de meeting!

Komen er ook nog mensen met een polo9n :P jullie hebben volgens mij allemaal een 6R niet??

Volkswagen  Polo bm 

JMP88 heeft een 9n3 ;)

RJPolo zei:
Komen er ook nog mensen met een polo9n :P jullie hebben volgens mij allemaal een 6R niet??

als het maar gezellig is al kom je met de fiets ;)

groeten ger

Ger zei:
als het maar gezellig is al kom je met de fiets ;)

groeten ger

Daar ben ik het helemaal mee eens!!! De hobby/forum bind, niet wie je bent of wat je rijdt!

@Bas, hoop dat je erbij bent zondag!
@route: morgen ben ik vrij en ga ik achter de route aan!

ik ben er nog nooit bij geweest rijd nu een 9n3 maar morgen waarschijnlijk mn 6R dus hoop hem mee te kunnen nemen zondag de 13e dus schrijf mij ook maar in als dat kan Gr Gino

Ok dan Tortellinin. Ik post met mijn suffe hoofd net een bericht in mijn polo in jouw topic :?

Bij deze sta je erbij!

Update mbt tot de 13e. Iederen heeft gereageerd, er zijn tot nu toe 11 Polo's mét chauffeur ;)

Ik heb vandaag even gekeken op Ekkerswijer en een mooi plekske gespot.

Visplas Ekkerswijer

Ik kwam er op mijn navigatie systeem op de volgende manier(en):
1 Point of interrest: Son: naturgebied: visplas Ekkerswijer.
2 Ekkersrijt 9000 Son.

Je ziet de ingang van de visplas vanzelf liggen, over de fly-over van de A50 links, vanaf de andere kant af, na Baetsen recycling rechts.

Als er vragen zijn hoor ik het wel denk?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!