Gefeliciteerd met de nieuwe auto en veel mooie kmters gewenst. Die grote rode vlakken is een twistpunt en vind ik erg gewaagd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd met de nieuwe auto en veel mooie kmters gewenst. Die grote rode vlakken is een twistpunt en vind ik erg gewaagd
Komt goedBen benieuwd hoe het er in RL uit ziet idd. Je bent welkom
Was van Gti Club Holland klein maar met leuke mensen is het vaak gezellighey ik wist niet dat er een gti meeting was zo dichtbij
Ik ben juist blij met dat rood anders zo gewoontjesGefeliciteerd. Ik had niets te kiezen maar ben blij dat die inleg bij mij grijs is ipv rood. Vind het ook wat te veel in your face
Dankje zeker mooie velgen maar ben wel opzoek naar een ander setje hahahafucking mooi!!
veel plezier ermee!
Vind die velgen zo nice!!
Dankje zeker mooie velgen maar ben wel opzoek naar een ander setje hahaha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.