Polobm6r
Bekend lid
Een nieuwe prent op de deurmat voor het hebben van getinte koplampen?
Wel getinte lampen maar geen prent hahaha
Volkswagen
Polo aw Gti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel getinte lampen maar geen prent hahaha
Gelukkig zijn het kappen dus kan ze er zo afhalenGaat al maaaaaanden goed bij mij, al moet ik zeggen dat mijnes ieeeets subtieler getint lijken te zijn en omdat ik een lichtere kleur auto heb lijkt het contrast misschien groter maar is het niet zoals bij deze kleur bijna gelijk aan de lak. Ben ook wel benieuwd hoe lang het goed gaat bij Polobm6r!
Als er niks tussen komt ben ik er natuurlijk bijMooie aanwinst! Miss zien we je bij de GTI meeting ...?
Dank u geniet er nog steeds vanHeerlijke wagen, geniet ervan!
Staat wel goed zo bij elkaar toch
Beetje opvallen vind ik wel grappigJa, in eerste instantie even schrikken, maar het heeft idd wel wat in deze combi
Klopt dit moet snel gedaan wordende hoogste tijd om je kenteken uitsparing eens glad te laten trekken, snap dat je er geen gaten in wil als je hem glad hebt. maar nu....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.