Polobm6r
Bekend lid
Omdat het een show auto is voor meetings maarja weinig meetingsMooi.
Maar waarom niet met nat weer?
Volkswagen
Polo aw Gti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat het een show auto is voor meetings maarja weinig meetingsMooi.
Maar waarom niet met nat weer?
A zo ik snap mOmdat het een show auto is voor meetings maarja weinig meetings
Ohhh echt? Vind je het niet zonde om weg te doen dan? Met meetings komt het echt wel weer goed.Vreemde tijden corona enz geen meetings dus auto beetje voor niks gekocht dus denk dat ik hem weg ga doen
Ja zonde maar auto word ook minder waard natuurlijkOhhh echt? Vind je het niet zonde om weg te doen dan? Met meetings komt het echt wel weer goed.
Vergis je er niet in, buiten de facelift om (als hier een GTI van komt), worden er waarschijnlijk geen GTI's meer gemaakt. Dus als je de km-stand laag houdt dan blijft hij echt nog wel flink geld waard. Eventueel ondanks de verandering naar elektrische auto's wordt je GTI nog wel meer waard zelfs. Zal mij niets verbazen.Ja zonde maar auto word ook minder waard natuurlijk
Dit meen je toch niet auto waar je zo trots op bent ga je toch zeker niet weg doen.Ik wil hem weg doen aan liefhebber komt goed is al iemand van het forum met interesse
Heb weer iets nieuws in me hoofd vandaar heb ik wel vaker hahahaDit meen je toch niet auto waar je zo trots op bent ga je toch zeker niet weg doen.
( heb je eigenlijk het interieur nog gewisseld).
Waarom zit dat er niet in dan?Heb weer iets nieuws in me hoofd vandaar heb ik wel vaker hahaha
Nee het leer interieur heb ik in me garage staan.
Geen tijd gehad om er in te zitten hahaha heel erg maarjaWaarom zit dat er niet in dan?
Je bent er evengoed mee aan het toeren geweest toch?
wish i had the moneyIk wil hem weg doen aan liefhebber komt goed is al iemand van het forum met interesse
Is gewoon een Polo gti interieur uit duitsland maar dan leerZeker een Golf 7 GTI interieur? Is dat Plug and Play voor in de Polo AW dan? Ik was enige tijd terug aan het kijken voor custom Recaro CS voorstoelen, maar dit werd mij te prijzig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.