we verwachten niet andersWord gekker
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
we verwachten niet andersWord gekker
Als t mooi weer is rij ik er ook mee en uitgelaten word ie wel hoor hahahaVerstandig dat je de auto houdt. Qua afschrijving zijn de eerste 2 jaren het meest heftig. Ik snap alleen niet dat je een auto voor de meetings koopt en niet gewoon om lekker te rijden. Zo'n GTI-tje moet juist even lekker uitgelaten worden op het asfalt zou ik zeggen.
Ik ga hem goed laten kietelen dus betere remmen is lekker danNog beter remmen? Heb niet bepaald het idee dat ik er mee tekort kom. Intercooler is ook ruim voldoende. Als je er regelmatig het circuit mee opgaat, wordt het een ander verhaal natuurlijk
Wat voor een big break remset heb je besteldNou vandaag wat spullen besteld voor de Gti om beter te remmen een Big Break set en intercooler om te koelen en Oliecooler en nog wat kleine dingetjes
Wil ook andere Turbo maar we gaan nog kijken welkeAh, geen simpele stage 1 dus. Zo heel erg veel meer is er ook niet uit te halen hoor bij deze motor. We wachten ook nog steeds op de beloofde resultaten (350 pk met oa andere turbo) van @GTIFANATIC
Ja dat weet ik van de week ik heb gezegd wat ik wou en daar gaan ze nu voor zoekenWat voor een big break remset heb je besteld
Zo dan. Goed bezig jij!!Vandaag wat spulletjes besteld
Intercooler van wagner
Oliecooler racinline
Bigbrake setje
Turboslang racingline
En dan gaan we nog op zoek naar andere Turbo
En komt er een Rolkooi in
En nog wat spulletjes hier en daar
Moet zo ie zo de snelste van het land wordenZo dan. Goed bezig jij!!
We gaan het mee maken!Moet zo ie zo de snelste van het land worden
Komt zeker goedWe gaan het mee maken!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.