Showroom nog maar eens updaten dacht ik
Vorige zaterdag AP schroefsetje eronder geplaatst. Tot nu toe zeer tevreden van. Comfort is voor mij persoonlijk nog zeker genoeg, staat heel mooi en rijdt echt fijn.
Gisteren fotoshootje gedaan met @eddyfr. Selectie van de foto's zijn te bekijken bij de foto's hier in mijn showroom. Hopelijk vinden jullie ze wat
Verder nog een CH/LH setje van x2car onderweg wat over een 2 weken wel zal aankomen en wordt ingebouwd
ch/lh? vertel!
Die set van x2car wil ik ook gaan bestellen dus kun je misschien een korte how-to maken met wat foto's oid? En heb je mét lichtschakelaar gekocht of zonder?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Potje ertussen uit volgende stap gaat zijn spoorverbreders er (achteraan) tussen ofwel andere velgen. Velgen vind ik echt wel mooi, maar een andere set maakt het misschien net ietsje dikkerLooking good! Compleet naar beneden vanachter met potje? Of potje er al van tussen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.