Ziet er goed uit! China setje of wat anders? Ch/lh ook mogelijk nu?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ziet er goed uit! China setje of wat anders? Ch/lh ook mogelijk nu?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ziet er niet verkeerd uit, maar persoonlijk zou ik ze liever in het zwart zien of standaard aluminium. Dat past dan nét iets beter bij het rood van de auto. Maaar het kan er natuurlijk beter uit zien in het echt dan gephotoshopt
Een vraagje ik heb zelfde schroefset alleen heb het stelpotje er nog tussen zitten maar kan jij nu nog 3 man achterin hebben zonder stelpotje?
3 man achterin heb ik eigenlijk nog nooit gedaan in de polo. Sinds het potje weg is heeft er alleen nog maar 1 iemand achteraan gezeten en dat ging nog zeer goed moet ik zeggen.
Dat is jammer ik zit er aan te denken om hem er ook tussen uit te halen maar ben bang dat ik dan problemen krijg met mensen achterin..
Als ik kan zal ik het eens proberen met 2 man achter je kan de potjes wel best makkelijk terugsteken moest je ze laten wegnemen. Gaat wel veel sneller als je een brug kan gebruiken.
Ik schuurde destijds op mijn Polo met 3 man achterin continue zonder het potje. Was icm met 18" ers met 215/35 brede bandjes. Met mijn winterbanden in 17" in 215/40/17 had ik plaats zat, maar die velgen waren wel wat smaller dan mijn zomervelgen en ook et waarde was wat hoger waardoor ze meer naar binnen kwamen . Veel hangt af van de maat velgen + banden.Jaa weet ik hem mn set ook zelf gemonteerd ben monteur[emoji1303]
Ik schuurde destijds op mijn Polo met 3 man achterin continue zonder het potje. Was icm met 18" ers met 215/35 brede bandjes. Met mijn winterbanden in 17" in 215/40/17 had ik plaats zat, maar die velgen waren wel wat smaller dan mijn zomervelgen en ook et waarde was wat hoger waardoor ze meer naar binnen kwamen . Veel hangt af van de maat velgen + banden.
Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
Dan ga je geen probleem hebben.Ik rij op 205/40/17 op 7,5J et35
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.