Jorie
Bekend lid
Hi,
Ik ben al een tijdje actief op het forum en like hier en daar nog wel even een reactie, maar heb mijzelf nog nooit voorgesteld.
Mijn naam is Jorie (Jor), 22 jaar en woonachtig in Purmereutel.
Ik rij momenteel in een Polo 6R 1.2 TSI welke ik heb laten chippen bij de heren van VAGTechniek.
Gister tijdens mijn ochtendritueel (sigaretje en een bak koffie) ben ik gestart met het oriënteren voor een andere Polo, waarbij mijn ogen bijna gelijk stuitte op een BlueGT.
Direct gebeld met de dealer, met een uurtje op locatie even een proefritje en was ik opslag smoorverliefd.
Aanstaande donderdag mag ik mijn kindje rond 12:00 ophalen.
Er zijn wat kleine dingetjes wat ik er aan wil gaan doen, zoals:
Ramen blinderen
2 sierstukken voor de uitlaat
En ik zit te denken aan de 6C Highline koplamp units
Suggesties zijn altijd welkom !
Grtz !
Ik ben al een tijdje actief op het forum en like hier en daar nog wel even een reactie, maar heb mijzelf nog nooit voorgesteld.
Mijn naam is Jorie (Jor), 22 jaar en woonachtig in Purmereutel.
Ik rij momenteel in een Polo 6R 1.2 TSI welke ik heb laten chippen bij de heren van VAGTechniek.
Gister tijdens mijn ochtendritueel (sigaretje en een bak koffie) ben ik gestart met het oriënteren voor een andere Polo, waarbij mijn ogen bijna gelijk stuitte op een BlueGT.
Direct gebeld met de dealer, met een uurtje op locatie even een proefritje en was ik opslag smoorverliefd.
Aanstaande donderdag mag ik mijn kindje rond 12:00 ophalen.
Er zijn wat kleine dingetjes wat ik er aan wil gaan doen, zoals:
Ramen blinderen
2 sierstukken voor de uitlaat
En ik zit te denken aan de 6C Highline koplamp units
Suggesties zijn altijd welkom !
Grtz !
Volkswagen
Polo