Robin
Voormalig Admin
Mensen het gaat om de polo AW in dit topic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hahaha.. super die reactieEn trouwens leeg is leeg, of je nou wel of niet zuinig rijd. daarna kom je nergens meer... haha
had je ook wel een 1.0 kunnen doen joh... haha! mijn beste score is 1 op 13,7 en de duurste 1 op 9,7Ik tank iedere 2 weken en reken dan altijd het gemiddelde uit.
Mijn zuinigste score is 1 op 17.4 en mijn duurste score is 1 op 15.1
Niet slecht vind ik zelf.
Ik tank iedere 2 weken en reken dan altijd het gemiddelde uit.
Wanneer je het bijhoudt in Spritmonitor, kun je het mooi bijhouden (en het meteen hier op het forum zichtbaar maken). Overigens kun je ook kijken in je car menu bij verbruik sinds laatste keer tanken. Geeft een iets te rooskleurig beeld, maar op gegeven moment weet je wat die afwijking is.Ik tank iedere 2 weken en reken dan altijd het gemiddelde uit.
Dan zal hij ongetwijfeld nog een stuk zuiniger rijden; richting 1 op 20. Hangt gewoon helemaal af van je rijstijl. En zoals gezegd, wanneer je meestentijds "normaal doch vlot" rijdt, is die GTI best zuinig, dankzij het eerder genoemde type motorhad je ook wel een 1.0 kunnen doen joh... haha! mijn beste score is 1 op 13,7 en de duurste 1 op 9,7
Handbak of DSG?750 tot 800KM met een 40 liter tank als ik echt moeite doe.
700-750 KM als ik normaal rij
650-700 KM als ik goed gas geef.
550-650 KM als ik 180KM per uur gas in Duitsland
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.