Juno Leloup
Bekend lid
Ik zal eens proberen deze week en met deze tank rustig te rijden, kijken wat ik dan voor bereik haal...
Volkswagen
Polo AW Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik haal 450 a 475 met mn GTI en na warm rijden gaat het gas er echt wel goed op, geen 110 maar eerder 130/140 op de snelweg. misschien moet jou kleine getunede motortje zo hard werken dat die daarom net zoveel zuiptWTF?! Nou dan is mijn 475 km helemaal bar weinig of rijdt jij in die korte ritjes wel rustig, ik doe veel inhaalsprints en geef ook aardig gas bij invoegen en dergelijke oftewel ff lekker turbo'en tot we rond de 110 km/u rijden.
is nu ook wel de eerste keer dat het zo veel is.dit geeft de mijne aan na de laatste volle tankbeurt om de hoek.
Mijn foto was niet direct na het tanken, maar van vanochtend dat ik naar werk reed.is nu ook wel de eerste keer dat het zo veel is.
meestal staat hij tussen de 700km a 740km.
dat kleine 4 cilindertje moet gewoon hard werken, met de gti hoef ik niet volgas te geven om snel te zijn hahaAha, ik heb alles op Sport stand staan en heb ook de Audi mod ingeschakeld staan, dus dat zal ook zeker meetellen in het bereik op een tank benzine.
ik wil ook een GTI...dat kleine 4 cilindertje moet gewoon hard werken, met de gti hoef ik niet volgas te geven om snel te zijn haha
iets met, kopen dan!ik wil ook een GTI...
Geef even een zak geld dan.iets met, kopen dan!
En dan elke keer alles moeten invullen.Wat een ingewikkeld gedoe. Als je het gewoon bijhoudt op Spritmonitor en dat hier in je profiel zet, is het direct voor iedereen te zien. Wil je de details zien, gewoon even op klikken en voila
Die tank rijd ik nooit helemaal leeg voor ik ga tanken. Maar je hebt gelijk, het is iedere keer wel een hell of a job, om de kmstand en het aantal liters in te vullen. Kost bijna een minuut en is dus bijna niet meer leukEn dan elke keer alles moeten invullen.
Ik kijk liever maar hoeveel km ik op een tank rij
Ben je dan ook zon iemand die, terwijl mensen achter je staan te wachten, eerst even rustig de gegevens gaat invoeren?Die tank rijd ik nooit helemaal leeg voor ik ga tanken. Maar je hebt gelijk, het is iedere keer wel een hell of a job, om de kmstand en het aantal liters in te vullen. Kost bijna een minuut en is dus bijna niet meer leuk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.