kevin6r :: 2010 Volkswagen Polo 6r

Re: Witte Polo 1.4 comfortline

kevin6r zei:
Ik heb de claxon nog gebruikt maar die klinkt echt helemaal nergens naar :mrgreen:

Aha dat was dus die astma roep van een Kameel Stick Out Tongue Wel toevallig. Ik was net op weg naar huis. Kwam bij Ger thuis vandaan.

Maarre welke wielen heb je in gedachten voor onder de Polo>?
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

kevin6r zei:
PoloDave,

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe laag ie staat op wat grotere velgen, ik ben natuurlijk wel wat gewend kwa laagheid. :lol:

dat weet ik ook nog niet, mijn originele 15"zit er ook weer op voor de winter, geen gezicht maar kan ook niet wachten op de voorjaars wissel! ik heb hem aan de achterkant max laag staan en aan de voorkant 2 cm omhoog geschroeft, dan is het wielgat mooi gelijk voor en achter. Denk dat het allemaal best mooi uitkomt met bredere velgen :)
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

@ bas: haha ok dan, dat was dat schrale piepje ja!

@ dave: mijn set zit het stel potje achter al niet meer er tussen!

Ik hoop op OZ superturismo lm in donkergrijs te gaan rijden, foto staat ergens op de eerste pagina volgens mij.
In 18" met 205/35/18 mits ze enigzins te betalen zijn! Aneers gewoon 215/35/18.
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Ooh deze:

jante-oz-superturismo-lemans-graphite-sylver.jpg
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

ja daar heb ik ook nog overna zitten denken om die weg te laten, maar aangezien het mijn eerste schroefset was heb ik hem maar laten zitten onder het motto eruit kan altijd nog :)

al tijd gevonden voor foto's? Big Grin
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

@ Bas: Dat zijn ze inderdaad, denk dat die wel tof gaan staan onder een witte 6r!

@ Dave: Nee foto's is lastig ivm licht enzo, de schroefset zit er nog niet onder, deze plaats ik in het voorjaar een keer, vind het zonde om nu met zo'n set door de pekel te gaan rijden! :)
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Stelschroef achter er standaard onderuit? WTF, hoe kom je dan nog een drempel over?? Ik heb nu al de grootste moeite om zonder schrapen er overheen te gaan.
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

valt nog wel mee, achter kan niet ultra laag, ring scheelt ong. een cm of 2
[resize=500:1wgkwttf]http://img812.imageshack.us/img812/2628/imag0078v.jpg[/resize:1wgkwttf]

en zo ziet t er dan achter uit met ring:
[resize=500:1wgkwttf]http://img854.imageshack.us/img854/103/imag0083h.jpg[/resize:1wgkwttf]

dus lang niet zo laag als voor, en daar was ook nog wel mee te rijden, zeker als je al laag gewend bent
 
Re: Witte Polo 1.4 comfortline

Zo de polo is ingeleverd en heb er een zwarte voor terug gekregen! :mrgreen:

Weet iemand of de schakelindicatie ook aan te zetten is bij polo's die dat af fabriek niet hebben? Deze zwarte polo 1.4 heeft dit namelijk wel, terwijl mijn witte 1.4 dat niet heeft....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!