Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Schade herstelbedrijf heeft het nagevraagd.Mijn auto is fabriek af met xenon en drl geleverd en RNS310.Is jouw Polo standaard geleverd met Xenon koplampen? Hoe gaat de verzekering hier mee om? Kan je aantonen dat er Xenon inzat? Wellicht vergoeden ze de standaard koplampen die er in horen. Ik hoop het niet voor je. Ik raad iedereen aan foto's te maken van de mod's die uitgevoerd zijn en facturen te bewaren, kan later misschien nog van pas komen. Sterkte man!
Twee straten verder geparkeerd, dus ja bijna voor de deur.Tering... Ja Rotterdam is een kutgat wat dat betreft. Gewoon voor je huis gebeurd??
Wat klote om te lezen zeg. Ik ga nu alarm inbouwen die niet op het systeem zit, want die maken ze snel onklaar. Die had ik ook in me vorige auto en extra leuk omdat je hem op de claxon kan aansluiten. Dus zodra ze het ruitje intikken hoor je het alarm en de claxon.Bij mij ook hetzelfde gebeurt (3x) dus helaas ervaring mee.
Beetje hetzelfde (de laatste keer) alarm onklaar gemaaktde zijruit bestuurdersdeur ingeslagen de motorkap open gemaakt en alles weg gehaald.
Wel goed verzekerd dus alles netjes hersteld, maar ik was er helemaal klaar mee en heb hem verkocht.
Uhmm excuse me? Gebeurt dit alleen in het prachtige Rotterdam of..?Tering... Ja Rotterdam is een kutgat wat dat betreft. Gewoon voor je huis gebeurd??
Als ik hier iets lees over opengebroken Polo’s is het vaak Rotterdam. Ook wel eens van klanten gehoord over mensen die auto’s vandaliseren in parkeergarages en noem maar op.Zo zeg zwaar klote man! Bizar!
Uhmm excuse me? Gebeurt dit alleen in het prachtige Rotterdam of..?
Volgens mij bepaald de schadebedrijf dat niet en is dat de verzekermaatschappij de schade herstel bedrijf taxeert de schade maar vind het wel frappant inderdaad dat je auto economisch total loss is verklaart gezien je enkel een Achter raampje navi 2 koplamp nodig hebt.. volgens mij kun je ook gewoon naar de dealer toe gaan en een offerte opvragen wat je nodig hebt en dat aankaarten bij je verzekermaatschappij of ze je akkoord geven.Heb zojuist een telefoontje gekregen dat de auto economisch total los is verklaard. Of ik er afstand van wil doen. Volgens het schade bedrijf is er geen mogelijkheid om de auto te behouden. Heb het gevoel dat er iets niet klopt, Heb de auto pas sinds juni heb rondom schokbrekers vervangen en de auto laten tunnen en de dsg bak aan laten passen. Er word niet eens een bedrag genoemd .. Ik heb gevraagd of de expert mij wilt bellen. Wie heeft hier ervaring mee?
Bedankt voor je reactie.Zijn het het Xenon lampen? IK wil de de auto weer in originele staat maken.heb wel evt koplampen voor je hoef er niet veel voor heb je tenminste iets als de verzekering je wilt helpen..
Pffff wat een gezeik. En als je het zelf doet alemaal? Kan dat?Ik ben gister einde van de dag even langs de schadeherstel bedrijf gegaan. Het probleem is nu schade is 4000 euro om het bedrag te drukken heeft de expert voorgesteld om met tweede hands spullen te gaan werken. Maar dat wil de schadebedrijf niet omdat ze daar slechte ervaring mee hebben. Ook heb ik de expert gesproken die gaf mij aan dat de dagwaarde 3800 is plus 10% . Ik viel stijl achterover .. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik dit bedrag niet zal accepteren omdat je voor dat bedrag niet eens in de buurt komt om een soort gelijke auto te kopen. Na een tijd heen en weer stelde hij voor opnieuw te gaan rekenen met tweede hands spullen en nog eens naar de dagwaarde kijken. Maandag krijg ik uitsluitsel , word vervolgd ...heb nu al hoofdpijn.
Mag je niet zelf kiezen waar je hem kan laten maken, trek m weg bij die oplichters. zoek een goede spuiterij de rest kan je zelf doen zijn hallogen lampen trouwens, ik zou gewoon voor de goede orde voor je zelf een offerte opzetten kosten van de onderdelen en ook een offerte van de spuiterij.Ik ben gister einde van de dag even langs de schadeherstel bedrijf gegaan. Het probleem is nu schade is 4000 euro om het bedrag te drukken heeft de expert voorgesteld om met tweede hands spullen te gaan werken. Maar dat wil de schadebedrijf niet omdat ze daar slechte ervaring mee hebben. Ook heb ik de expert gesproken die gaf mij aan dat de dagwaarde 3800 is plus 10% . Ik viel stijl achterover .. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik dit bedrag niet zal accepteren omdat je voor dat bedrag niet eens in de buurt komt om een soort gelijke auto te kopen. Na een tijd heen en weer stelde hij voor opnieuw te gaan rekenen met tweede hands spullen en nog eens naar de dagwaarde kijken. Maandag krijg ik uitsluitsel , word vervolgd ...heb nu al hoofdpijn.
... Ik ga nu alarm inbouwen die niet op het systeem zit, want die maken ze snel onklaar. Die had ik ook in me vorige auto en extra leuk omdat je hem op de claxon kan aansluiten. Dus zodra ze het ruitje intikken hoor je het alarm en de claxon.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.