Steve Up! TSI
Bekend lid
Vandaag onderweg naar huis viel mij op dat ik werd achtervolgt door een Audi A3 e-tron. Hij zat al filmend / foto's makend achter mij aan te sturen. Om zeker te weten dat ik werd achtervolgt heb ik een heel onlogische route vervolgt naar huis, overal volgde die mij, zelfs als ik op het allerlaatste moment een straat in stuurde. Omdat hij zelf denk ook wel door had dat de route niet klopte, parkeerde hij waar ik parkeerde en benaderde mij met de opmerking : "Mooie auto heb jij". Hij vroeg mij een aantal vragen over de auto zoals de naam van de kleur, hij zei dat hij zelf binnenkort ook een Polo kreeg. Hij vroeg aan mij of hij een foto van de auto mocht maken, en omdat nee zeggen geen nut heeft, gaf ik hem toestemming. Anders was ie hoogstwaarschijnlijk nog wel een keer terug gekomen. Wat mij meteen opviel is dat hij een foto van mijn LED koplamp maakte. Ik vertelde hem direct dat ik zijn kenteken heb genoteerd, aangezien de koplampen regelmatig worden gestolen uit soortgelijke Polo's. Na een babbel vervolgde hij zijn weg weer. Ik heb zijn kenteken hierna nagetrokken en kwam tot de ontdekking dat hij voor het laatst is tenaamgesteld op 05-03-2020, dat is 11 dagen geleden. Vreemd verhaal als je binnenkort een Polo krijgt, dan schaf je naar mijn idee niet eerst ff een Audi A3 e-tron aan. Dit alles heeft mij doen besluiten om een melding van verdachte situatie te doen op de website van de politie. Niet dat dit heel veel nut heeft, maar het heeft minder nut om het helemaal niet te doen.
Wat denken jullie hiervan?
Dit gebeurde in Delft.
De man was van buitenlandse afkomst, ik gok Turks, en reed dus met een Audi A3 e-tron met kenteken 1-ZNB-**.
Wat denken jullie hiervan?
Dit gebeurde in Delft.
De man was van buitenlandse afkomst, ik gok Turks, en reed dus met een Audi A3 e-tron met kenteken 1-ZNB-**.
Laatst bewerkt door een moderator:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen
Polo AW