Kijk uit omg Rotterdam dieven gilde aktief.

Niet lullig bedoeld hoor maar je hebt het mis, was ex btw niet inc, bovendien is 12k wel heel goedkoop voor zo'n auto ;);)
Niet dat het ook maar een fluit toevoegt aan de discussie, maar bij deze uit de Google webcache:
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    10.5 KB · Weergaven: 65
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Als we toch zo ver gaan, hier heb je de juiste link en geen gare lease site:
****

Ziet er naar uit dat leasen ook een mogelijkheid is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Wat een reactie’s ook allemaal.

ipv iedereen te citeren zal ik hier even uitleggen waarom ik het kenteken erbij heb gezet.

Mocht de persoon in kwestie met de auto in kwestie 1 van onze gewaardeerde forumleden ook een keer toevallig achtervolgen of iets dergelijks, dan kan je op je hoede zijn.

Daarnaast;

Als jij het idee hebt dat iemand je huis in de gaten houdt dan zal je er waarschijnlijk ook een melding van maken, tenminste als je zuinig bent op je spullen dan mag ik daar wel vanuit gaan. We werken allemaal keihard voor onze spullen, en dat de een zich minder druk maakt als een ander, dat is niet gek. Denk er eens over na dat sommige mensen misschien ooit wat hebben meegemaakt en dus reden hebben om achterdochtig te zijn in bepaalde situatie’s. Maar uiteindelijk zou een ieder van ons zich kut voelen als je bij je auto aankomt en je ruitje blijkt te zijn ingeslagen en je koplampen zijn weg. Het kost mij in dit geval niet alleen een hoop geld, maar mag ook weer vrij nemen om de auto naar de garage te brengen voor reparatie. Wetende dat dit soort lui binnen een paar weken, als je geluk hebt een paar maanden, weer terug komen. Aangezien ze precies weten waar je auto te vinden is.

Een hoop grote monden hier. Maar niemand nadenkt over de verdere gevolgen.
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Wat een rare reactie. Nergens in deze hele litanie geef je enig valide inhoudelijk argument voor het hier plaatsen van het kenteken. Als het is om mensen hier te waarschuwen, kan dat alleen zo zijn wanneer je er absoluut zeker van bent met een crimineel van doen te hebben, quod non.
Onterecht om hier te spreken van grote monden. De reacties waren alleszins fatsoenlijk, dacht ik.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Wat een rare reactie. Nergens in deze hele litanie geef je enig valide inhoudelijk argument voor het hier plaatsen van het kenteken. Als het is om mensen hier te waarschuwen, kan dat alleen zo zijn wanneer je er absoluut zeker van bent met een crimineel van doen te hebben, quod non.
Onterecht om hier te spreken van grote monden. De reacties waren alleszins fatsoenlijk, dacht ik.
Dat mag jij zo ervaren.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Gaat lekker jongens (y)
Als zo iemand je achtervolgd is dat toch verdacht, al die internet helden die het aanstellerij vinden, wacht maar tot het andersom is.

En de verzekering vergoed het wel toch..? Leuk, dat betalen we vervolgens zelf terug.

Ik stel voor de discussie te beëindigen hij geeft een tip en vraagt niet om een discussie en commentaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Boszna en Steve Up! TSI
Gaat lekker jongens (y)
Als zo iemand je achtervolgd is dat toch verdacht, al die internet helden die het aanstellerij vinden, wacht maar tot het andersom is.

En de verzekering vergoed het wel toch..? Leukdat dat betalen we vervolgens zelf terug.

Ik stel voor de discussie te beëindigen hij geeft een tip en vraagt niet om een discussie en commentaar
AMEN (y)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Gaat lekker jongens (y)
Als zo iemand je achtervolgd is dat toch verdacht, al die internet helden die het aanstellerij vinden, wacht maar tot het andersom is.

En de verzekering vergoed het wel toch..? Leuk, dat betalen we vervolgens zelf terug.

Ik stel voor de discussie te beëindigen hij geeft een tip en vraagt niet om een discussie en commentaar
En zelf je eigen kenteken weg editen op je foto.
Naar mijn mening erg raar dat dit gefaciliteerd word op dit forum.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Jij zal het altijd eens zijn met de mensen die iemand proberen op te naaien, dat is overigens het enige wat jij hier op het forum doet. :tearsofjoy:

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt en dat geeft ook niet, rosinfield is de laatste persoon waar ik het normaliter mee eens ben in welke vorm van discussie dan ook. Als je durft te beweren dat anderen niet eens door zouden hebben dat ze achtervolgd zouden worden maar dan zelf als een dom schaap toch naar je huisadres rijdt dan mag je van mij alles brabbelen wat je wilt, valt toch niet serieus te nemen.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Haha
Waarderingen: Steve Up! TSI
Wat een reactie’s ook allemaal.

ipv iedereen te citeren zal ik hier even uitleggen waarom ik het kenteken erbij heb gezet.

Mocht de persoon in kwestie met de auto in kwestie 1 van onze gewaardeerde forumleden ook een keer toevallig achtervolgen of iets dergelijks, dan kan je op je hoede zijn.

Daarnaast;

Als jij het idee hebt dat iemand je huis in de gaten houdt dan zal je er waarschijnlijk ook een melding van maken, tenminste als je zuinig bent op je spullen dan mag ik daar wel vanuit gaan. We werken allemaal keihard voor onze spullen, en dat de een zich minder druk maakt als een ander, dat is niet gek. Denk er eens over na dat sommige mensen misschien ooit wat hebben meegemaakt en dus reden hebben om achterdochtig te zijn in bepaalde situatie’s. Maar uiteindelijk zou een ieder van ons zich kut voelen als je bij je auto aankomt en je ruitje blijkt te zijn ingeslagen en je koplampen zijn weg. Het kost mij in dit geval niet alleen een hoop geld, maar mag ook weer vrij nemen om de auto naar de garage te brengen voor reparatie. Wetende dat dit soort lui binnen een paar weken, als je geluk hebt een paar maanden, weer terug komen. Aangezien ze precies weten waar je auto te vinden is.

Een hoop grote monden hier. Maar niemand nadenkt over de verdere gevolgen.
Beetje oud bericht maar heb je goed aangepakt, ik had immers zelfs de Politie gebeld, bespaar je verzekeringswerk en ga zelf preventief te werk :)!
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!