Ha ha, zo kun je overal wat achter zoeken. Maar snap best dat zo'n ervaring een unheimisch gevoel geeft hoor. Het blijft wel raar natuurlijk
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo'n dikke Polo in de private lease? Dat zal een aardig maandbedrag zijn voor een auto die niet van jou is Een ding scheelt, als je hele auto gestolen wordt, ben je direct van je contract afMijn auto is private lease. Per schade geval betaal ik 500 euro eigen risico. Meld ik 2 keer schade in 12 maanden, dan kost het me de 2e keer 1000 eigen risico. Dus ja, ik maak me er druk om dat het gestolen wordt! Daarnaast sprak ik laatst iemand uit Delft, waarvan zijn buurman ook in een Polo rijdt met LED's. Deze zijn al 3 keer gestolen.
Ieder mens is gelukkig anders en handelt anders.
Maar goed, jij staat op dit forum bekend om dit soort kut reactie's en ik zal dan ook verder niet op jou ingaan.
Minder, betreft tevens een financial lease, tik het kenteken maar in op Google.Zou ook zo reageren als ik wist dat ik me aanstelde lol.. Dagwaarde van zo'n A3 e-tron 17,5k-20k? Denk niet dat diegene achter koplampjes aan zit van een paar meier (het zou kunnen, maar lijkt me heeeeeeel onwaarschijnlijk).. Afkomst even achterwegen houden want daar kan ik ook weer over beginnen
12.4 ex btw, dus wat is dat inc btw? en waarop baseer je dat het een financial lease is?Minder, betreft tevens een financial lease, tik het kenteken maar in op Google.
Gaat gewoon om een particuliere auto, en denk dat conclusies wel erg snel worden getrokken. Dat je contact opneemt met politie moet je zelf weten, maar het kenteken zo openbaar plaatsen is niet netjes. Misschien leende hij de auto wel even?Minder, betreft tevens een financial lease, tik het kenteken maar in op Google.
€ 12.395,00 incl btw stond in de advertentie, de website waarop die werd aangeboden doet enkel zakelijk financial lease, dus zo moeilijk is het toch niet om die conclusie te trekken?12.4 ex btw, dus wat is dat inc btw? en waarop baseer je dat het een financial lease is?
€ 12.395,00 incl btw stond in de advertentie, de website waarop die werd aangeboden doet enkel zakelijk financial lease, dus zo moeilijk is het toch niet om die conclusie te trekken?
https://cachedview.com/ plak de link naar de verkopen advertentie die je op Google tegenkomt op deze site en zie wat er in de advertentie stond
Je kan hem enigszins minder aantrekkelijk maken door kenteken opvje ruiten etcAllemaal conspiracy theory wetenschappers hier.. Zorg dat je een dashcam ofiets hebt wat 24/7 draait. Voorderest kan je niks aan doen. Ookal doe je popnagels in je montage punten. Als ze iets willen nemen ze het toch mee.
Werkt ook niet. Als ze iets willen nemen ze het toch mee.Je kan hem enigszins minder aantrekkelijk maken door kenteken opvje ruiten etc
klopt, heb ook verhalen gehoord van mensen die anti diefstal schroefjes in koplampen hadden gedaan en eindstand met kapotte ruiten en lekke banden hun auto terug zien de volgende ochtend.. dus het is best een lastige situatieWerkt ook niet. Als ze iets willen nemen ze het toch mee.
Heb zoveel dingen al gehoord en gelezen op forums. Zelfs de welbekende Bearlock stelt niks voor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.