Kijk uit omg Rotterdam dieven gilde aktief.

Ha ha, zo kun je overal wat achter zoeken. Maar snap best dat zo'n ervaring een unheimisch gevoel geeft hoor. Het blijft wel raar natuurlijk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Mijn auto is private lease. Per schade geval betaal ik 500 euro eigen risico. Meld ik 2 keer schade in 12 maanden, dan kost het me de 2e keer 1000 eigen risico. Dus ja, ik maak me er druk om dat het gestolen wordt! :tearsofjoy: Daarnaast sprak ik laatst iemand uit Delft, waarvan zijn buurman ook in een Polo rijdt met LED's. Deze zijn al 3 keer gestolen.
Zo'n dikke Polo in de private lease? Dat zal een aardig maandbedrag zijn voor een auto die niet van jou is :oops: Een ding scheelt, als je hele auto gestolen wordt, ben je direct van je contract af :mrgreen:
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: dov en Jay511
Ziet u een Turk in een A3 rijden en wilt hij een praatje maken over uw Polo? Bel dan alstublieft direct de politie op 112!

nee zonder alle gekkigheid, ik snap best dat het een rare ervaring is geweest als iemand je volgt en een praatje komt maken. Beetje op je hoeden zijn is ook niet verkeerd, maar met de gegeven info krijg ik niet direct de indruk dat hij uit is op het stelen van je lampen. Het zou in mijn ogen iig ontzettend dom zijn om als dief mijzelf voor te stellen. Dan weet je ook dat er over jou een melding wordt gemaakt bij de politie. Los van het feit dat de politie hier natuurlijk niks mee doet..
Laten we hopen voor je dat het een oprechte enthousiasteling was en dat je niet je forse eigen risico moet betalen
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Jay511 en BlackPoloBM
Ieder mens is gelukkig anders en handelt anders.

Maar goed, jij staat op dit forum bekend om dit soort kut reactie's en ik zal dan ook verder niet op jou ingaan.

Zou ook zo reageren als ik wist dat ik me aanstelde lol.. Dagwaarde van zo'n A3 e-tron 17,5k-20k? Denk niet dat diegene achter koplampjes aan zit van een paar meier (het zou kunnen, maar lijkt me heeeeeeel onwaarschijnlijk).. Afkomst even achterwegen houden want daar kan ik ook weer over beginnen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Zou ook zo reageren als ik wist dat ik me aanstelde lol.. Dagwaarde van zo'n A3 e-tron 17,5k-20k? Denk niet dat diegene achter koplampjes aan zit van een paar meier (het zou kunnen, maar lijkt me heeeeeeel onwaarschijnlijk).. Afkomst even achterwegen houden want daar kan ik ook weer over beginnen
Minder, betreft tevens een financial lease, tik het kenteken maar in op Google.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Wellicht een voorloop auto op zijn Polo dan.

die gasten die shoppen in opdracht van malafide bedrijven noteren alleen de adressen waar de auto’s staan. Die hoeven echt geen foto’s te maken. Die weten precies hoe die auto’s in elkaar steken en wat er op zit met één blik

Het kan altijd fout gaan, maar nou om iemand zijn kenteken en mogelijke afkomst op het internet te gooien zonder bewijs dat hij ook daadwerkelijke verkeerde intenties heeft vind ik vergaand. Het zou maar een bekende van je zijn die even wordt weg gezet als crimineel omdat hij een praatje maakte. Ongeacht dat de situatie als ongewenst wordt ervaren door Steve, welke begrijpelijk is.
Ik ben persoonlijk niet zo van het name & shamen op het internet
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
@Steve AW R-Line Mooi verhaal maar is het nou echt nodig om dat kenteken hier te plaatsen? Zet je eigen kenteken er ook even bij dan, dan kunnen we helpen om hem in de gaten te houden zodat een gemene Turk hem niet kan pikken.

Wat een onnodige paranoia hier, doe wat je kunt om je auto veilig te stellen en verzeker je goed. Meer kun je niet doen, deal with it.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Minder, betreft tevens een financial lease, tik het kenteken maar in op Google.
Gaat gewoon om een particuliere auto, en denk dat conclusies wel erg snel worden getrokken. Dat je contact opneemt met politie moet je zelf weten, maar het kenteken zo openbaar plaatsen is niet netjes. Misschien leende hij de auto wel even?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield en EnigmaNL
In ieder geval is het niet heel normaal om continu foto's / video's te maken van een 1 in een dozijn Polo en vooral niet als iemand de moeite neemt om je voor een lange tijd te achtervolgen. Koplampen jatten of niet, vaak hebben zulke mensen slechte bedoelingen. En als ze een auto mooi vinden doen ze wel een duimpje omhoog of iets bij het stoplicht.
 
Volkswagen  X  X 
12.4 ex btw, dus wat is dat inc btw? en waarop baseer je dat het een financial lease is?
€ 12.395,00 incl btw stond in de advertentie, de website waarop die werd aangeboden doet enkel zakelijk financial lease, dus zo moeilijk is het toch niet om die conclusie te trekken?

https://cachedview.com/ plak de link naar de verkopen advertentie die je op Google tegenkomt op deze site en zie wat er in de advertentie stond ;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
€ 12.395,00 incl btw stond in de advertentie, de website waarop die werd aangeboden doet enkel zakelijk financial lease, dus zo moeilijk is het toch niet om die conclusie te trekken?

https://cachedview.com/ plak de link naar de verkopen advertentie die je op Google tegenkomt op deze site en zie wat er in de advertentie stond ;)

Niet lullig bedoeld hoor maar je hebt het mis, was ex btw niet inc, bovendien is 12k wel heel goedkoop voor zo'n auto ;);)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Allemaal conspiracy theory wetenschappers hier.. Zorg dat je een dashcam ofiets hebt wat 24/7 draait. Voorderest kan je niks aan doen. Ookal doe je popnagels in je montage punten. Als ze iets willen nemen ze het toch mee.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu en Jay511
Allemaal conspiracy theory wetenschappers hier.. Zorg dat je een dashcam ofiets hebt wat 24/7 draait. Voorderest kan je niks aan doen. Ookal doe je popnagels in je montage punten. Als ze iets willen nemen ze het toch mee.
Je kan hem enigszins minder aantrekkelijk maken door kenteken opvje ruiten etc
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Werkt ook niet. Als ze iets willen nemen ze het toch mee.
Heb zoveel dingen al gehoord en gelezen op forums. Zelfs de welbekende Bearlock stelt niks voor
klopt, heb ook verhalen gehoord van mensen die anti diefstal schroefjes in koplampen hadden gedaan en eindstand met kapotte ruiten en lekke banden hun auto terug zien de volgende ochtend.. dus het is best een lastige situatie
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk en Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!