Klopt.. Ik ga eerst even de garage raadplegen voordat ik hem ga bijvullen. Wat ik in ieder geval heb geconstateerd is dat hij vanmiddag op minimum zat en nu 5cm beneden het minimum.Misschien voor de zekerheid eerst even afvullen? Lekke kop misschien wel wat voorbarige conclusie toch?
Nog niet gevraagd. Ik vermoed zelf slijtage, na ongeveer 172000 KM. Vind het wel een prijzige reparatie, maar de kosten zitten hem voornamelijk in de manuren is mij verteld. Het onderdeel dat vervangen moest worden zou rond de 250 euro kosten.
Zojuist de ANWB langs laten komen. De volgende foutmeldingen:
P00AF
Module regelmagneetklepe A vuldruk
turbo/compressor, (incorrecte werking)
P2563
circuit positiesensor A vuldrukregeling
turbocrompressor buiten
grenswaarden/incorrecte werking
Mogelijk dus een kapotte turbo.
De auto staat nu weer bij de garage.
De N75 klep is ongeveer een half jaar geleden vervangen. Ik hoop niet dat het een kapotte turbo is.kan een Vacuüm lek of verminderd vacuüm ivm de vorige reperatie iets geraakt ? (N75) defect
Variabele schoepen van de turbo zitten vast of zijn defect kun je voelen zonder turbo demontage
(G581) defect
de katalysator kan verstopt zijn (dicht geslibd), geen wonder dat je dan problemen krijgt met de turbodruk
als de turbo druk en de n75 in orde zijn dan is met grote waarschijnlijkheid de LMM de schuldige neem een Pierburg en geen Bosch
is er een powerbox aanwezig koppel hem af !
laat je niks geks wijsmaken (ivm de te dure reperatie van je olie filter huis)
Hoi Franky, de garage kon niks vinden, behalve een turboslang die een beetje los zat. Deze is weer vastgezet en nu geen storingen/problemen meer.kan een Vacuüm lek of verminderd vacuüm ivm de vorige reperatie iets geraakt ? (N75) defect
Variabele schoepen van de turbo zitten vast of zijn defect kun je voelen zonder turbo demontage
(G581) defect
de katalysator kan verstopt zijn (dicht geslibd), geen wonder dat je dan problemen krijgt met de turbodruk
als de turbo druk en de n75 in orde zijn dan is met grote waarschijnlijkheid de LMM de schuldige neem een Pierburg en geen Bosch
is er een powerbox aanwezig koppel hem af !
laat je niks geks wijsmaken (ivm de te dure reperatie van je olie filter huis)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.