kopers Vw Polo 6c 1.8 tsi.

poloruud

Nieuw lid
Volgende week nieuwe Polo GTI 6c bestellen.
Plannen voor de toekomst:
- Led interieur verlichting
- iets verder verlagen
- misschien 18" wielen
+ JD tuning.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat toch een zilvere worden. Heb zelf 2x keer een witte golf GTI gehad, blijft een heel mooie kleur.
Ben benieuwd over er nog meer leden denken over de aankoop van een Polo gti.

kijk net op de Duitse vw site ik vind de kleur Blue Silk metallic ook wel gaaf
en anders rood altijd goed bij een polo Gti
maar je dit is geheel persoonlijk haha
lijkt me een super wagen
grt Donna

Vet! Ik ben erg benieuwd (ook naar de prijs... de BlueGT is al bijna 30k...).
Ook al leuke plannen in gedachte zie ik. Moet wel goed komen lijkt me haha.

Met alles erop en eraan kom je op 32000,- euro. Hij is nu goedkoper dan het oude type.
Dus kwa prijs zit er niet veel verschil tussen de BleuGT.

En ga je voor de handgeschakelde of toch DSG? Ik zie hem btw ook wel zitten. Voor mij zou het dan terug een rode worden.

Ik twijfel nog. Het is jammer dat de sterkere DSG6 er niet inzit. De DSG7 heeft standaard 70nm koppel minder dan de handbak. Verder zijn er in het verleden wel wat problemen geweest met de DSG7.
Morgen ga ik hem bestellen dus ik heb nog 1 nachtje om na te denken. Wordt waarschijnlijk een witte.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!