Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja presies beetje vaag.
Daarom mijn vraag of jullie toevallig ervaring met de koplampen hebben
nee, je mag aan de voorkant alleen geel/wit licht uitstralen + amber voor richtingaanwijzer (en DRL, mits USA DRL op je kenteken)
één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen. Richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig worden beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00 m achter de voorzijde van het voertuig en 1,00 m zijwaarts;
De zijrichtingaanwijzers mogen niet anders dan ambergeel stralen.
Wijze van keuren: Visuele controle, waarbij de desbetreffende lichten worden ingeschakeld
Ik heb toch de koplampen van procartuning genomen.
Hun garanderen dat het verbeterde koplampen zijn die geen vocht probleem hadden.
Echter heb ik wel een vraag, er zitten adapters bij (zie foto) met een losse draad welke gekoppeld is aan de andere adapter/koplamp.
Waar zal deze draad op gaan? Gewoon een plus?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.