Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Robin-1991, hoe is het licht beeld van je koplampen? Deze zijn namelijk voor 300 te koop nu en 100 voor een LED set. Ik heb gekeken en de originele zijn niet iets duurder, maar €1100 per stuk volgens partslink , vandaar dat dit een serieuze optie is wat mij betreft.
Waar?En zoals al gemeld is heb je voor 500€ een setje oem xenon (6r)
Ik had mijn set Full LED koplampen voor 550 meen ik des tijds, helemaal compleet en in zeer goede conditie.1000 euro voor 2e handse 6C led lampen is veel. Ik kon ze een paar maanden geleden krijgen voor 650 euro compleet, bi xenon lampen zijn 350-450 euro compleet
Door gewoon je ogen open te houden op verkoopsitesWaar?
Haha, ja dat doe ik al, helaas heb ik niet veel geluk, blijkbaar.Door gewoon je ogen open te houden op verkoopsites
Waar?
Ja de 6r lampen kon ik ook vinden, maar ik had de 6c lampen in gedachten, vandaar dat ik het niet kon geloven dat die voor €500 te vinden waren. Maar wel bedankt voor de moeite, man!≥ Vw polo 6r xenon/koplampen led complete set!! - Verlichting - Marktplaats.nl
Vw polo 6r xenon/koplampen led complete set!!www.marktplaats.nl≥ Polo 6R led koplampen - Tuning en Styling - Marktplaats.nl
Wordt geleverd met de modules helemaal compleetwww.marktplaats.nl≥ Vw Polo 6R xenon koplampen Led - Verlichting - Marktplaats.nl
Vw polo 6r koplampen xenon compleet met modules lampen alles zonder schade en origineelwww.marktplaats.nl
Ik dacht dat ik een 6c had, hij komt namelijk uit 2016. En ik ben (machinaal)monteur van beroep, dus ik behoor wel een beetje handig te zijn.Wat betreft de full led 6c koplampen is het geen makkie om ze in te bouwen in de 6r. Als ik de how to do doorlees. Niet bepaald plug and play. De bi xenon is minder werk, dat is eenvoudiger. Weet niet hoe handig je bent, maar misschien iets om rekening mee te houden.
Ja de 6r lampen kon ik ook vinden, maar ik had de 6c lampen in gedachten, vandaar dat ik het niet kon geloven dat die voor €500 te vinden waren. Maar wel bedankt voor de moeite, man!
Zonder modulesIk vind €500 voor de set niet duur≥ LED koplampen Polo 6C GTI UK RHD Engels - Verlichting - Marktplaats.nl
6c2941035a 6c2941036a led koplampen polo 6c gti uk rhd ,kompleet met modules.komt dus van een engelse auto af!conditie : gebruiktoem nr : 6c2941035a 6c2941036aal onze producten komen uit jongelink.marktplaats.nl
Ben bang dat het toch gewoon Cartronic gaat worden haha. Of misschien doen ze het in zeist ook bij vastechnics?! Ofzo.. maar geen ervaring met hen, misschien andere wel.
Ik had ze al een berichtje gestuurd om een prijs indicatie te krijgen, maar nog geen reactie gekregen. €200 is wel een ritje Den Haag waard, als het dan plug en play is voor me.Ben bang dat het toch gewoon Cartronic gaat worden haha. Of misschien doen ze het in zeist ook bij vastechnics?! Ofzo.. maar geen ervaring met hen, misschien andere wel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.