Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ongeveer net zo ver als Den Haag, geloof ik. Misschien is het wel een idee een topic te openen met een lijst van vag bedrijven.ken ook een bedrijf in wijk aan duurstede als dat dichterbij is voor je?
Ze zijn inderdaad OEM en ik heb ze (dankzij @Roon) op marktplaats gekocht. Waren €600, maar voor €500 gekocht. Komen natuurlijk nog wel kosten bij om ze te laten inbouwen en inregelen... Maar die weet ik nog niet.Mooie zeg! Zijn het OEM?
Hoeveel hebben ze gekost en heb je ze bij een winkel of 2ehands gehaald?
Nette prijs! Ik hoop dat je er veel plezier van hebtZe zijn inderdaad OEM en ik heb ze (dankzij @Roon) op marktplaats gekocht. Waren €600, maar voor €500 gekocht. Komen natuurlijk nog wel kosten bij om ze te laten inbouwen en inregelen... Maar die weet ik nog niet.
nice nu nog even er in zetten en je BM grill weggooien en 6C highline er in.
Je hebt zo te zien gemaild, de gemiddelde reactie tijd van cartronic met mailen is ongeveer 7,5 jaar haha, je moet ze bellen, mailen doen ze niet.
Goeie tip, ik zal ze morgen eens bellen.Je hebt zo te zien gemaild, de gemiddelde reactie tijd van cartronic met mailen is ongeveer 7,5 jaar haha, je moet ze bellen, mailen doen ze niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.