DeeOow
Voormalig teamlid
Remmen is angst?Hahahaha neeehhh, mop mop gas derop #truckerlife
Volkswagen
Polo AW GTI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Remmen is angst?Hahahaha neeehhh, mop mop gas derop #truckerlife
Ervaren jullie ook dit, of anders? Ik heb er alleen last van met nat weet..
Ik ben erg benieuwd! Het is super irritant, wat je zegt, geen peil op te trekken hoe of wat.. Ben benieuwd of het invetten helpt !Heb ik ook! Maar de ene keer erger dan de andere keer... zonder dat het dan kouder of warmer is of de auto zwaarder of lichter beladen. Als die echt vol beladen is doet ie wel op ieder hobbeltje en kuiltje in de weg dat geluidje maken.
Maar morgen naar VW voor onderhoud en zal ze vragen of die eens goed ingevet kunnen worden
How-to is altijd top! Zou fijn zijn om erbij te hebben.De rubbers heb ik al in huis.
ik zal zaterdag kijken of ik het kan vervangen.
als er belangstelling is wil ik wel een how to maken,
Stabilisator rubbers heb ik ook ik twijfel alleen of het de goeie zijn heb voor 18mm stab stang. nu twijfel ik alleen of ik geen 19mm heb...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.