Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ervaren jullie ook dit, of anders? Ik heb er alleen last van met nat weet..
Ik heb precies ditzelfde geluid. Zouden dit stabilisatorstang rubbers zijn of de draagarmrubbers?
Fuseekogels vervangen voor kraken is onzin. Draagarmrubbers voor kunnen het zijn, achter kunnen het de rubbers van de schokdempers of van de achteras zijn. Heel soms komt het kraken van de schokdempers zelf, maar zeldenHet onderstel van mijn Polo kraakt ook erg bij drempels. Vooral bij koud weer. Mijn garage heeft de rubbers van de stabilisatorstang vernieuwd. Dat hielp niet. Gisteren hebben ze de fusee kogels vernieuwd. Het kraken blijft hetzelfde. Ik vind dit erg jammer. De garage zegt: "gelukkig wordt het warmer weer".
Soms lijkt het wel dat het kraken zowel van voren als van achteren komt. Begrijp ik nu uit eerdere berichten dat inspuiten van de draagarm rubbers met WD40 niet veel zal helpen?
Kan iemand mij helpen?
Nee wd40 is geen eens een smeermiddel en is er binnen de kortste keren uit. Je verhelpt het door te vervangen, eventueel bij het vervangen goed invetten met siliconenvet of een ander rubberbestendig vet. Het is ook altijd de vraag of een garage de juiste stabilisator rubbers gebruikt want voor de polo 6r zijn er verschillende maten en het is niet altijd gelijk duidelijk welke maat je nodig hebtJa, die fuseekogels vond ik ook al vreemd. Begrijp ik nu uit eerdere berichten dat inspuiten van de draagarm rubbers met WD40 niet veel zal helpen?
Mijn garage vertrouw ik niet meer gezien zeNee wd40 is geen eens een smeermiddel en is er binnen de kortste keren uit. Je verhelpt het door te vervangen, eventueel bij het vervangen goed invetten met siliconenvet of een ander rubberbestendig vet. Het is ook altijd de vraag of een garage de juiste stabilisator rubbers gebruikt want voor de polo 6r zijn er verschillende maten en het is niet altijd gelijk duidelijk welke maat je nodig hebt
Hij heeft al geantwoord, maar dan zou ik ook Andries aanraden.Is er iemand die mij kan helpen met het vervangen van de rubbers.
Hij heeft al geantwoord, maar dan zou ik ook Andries aanraden.
Veel ervaring met de Polo (VAG an sich) en super vriendelijk. Een echte aanrader!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.