Andries Polo6R
Premium lid
Gore honden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kleine tip, maar uit ervaring kan ik het je vertellen, hang ze niet te laag op.Ga deze halen
Dit zou kunnen, maar is voor dieven niet zichtbaar en levert dus meer schade op als een poging gedaan wordt tot stelen.Sjonge, wat maak ik mee op dit topic. Is het tegenwoordig teveel gevraagd om een baantje te zoeken voor je zakcent? Ongekend dit...
Wellicht kan je aan een stevig stuk van de koplamp een staaldraad bevestiging plaatsen, die je vervolgens ergens binnen monteert. Onbekend of het uberhaupt mogelijk is hoor, maar wellicht een idee.
Alarm is niet optimaal, of werkt niet zoals het moet in ieder geval.Ik heb nu camera beelden waarop te zien is dat ze een schroevendraaier onder de lamp hebben en er echt flink tegen aan trappen en het vervolgens eruit trekken… bijzonder dat er geen alarm is afgegaan
Ik ga eens informerenSjonge, wat maak ik mee op dit topic. Is het tegenwoordig teveel gevraagd om een baantje te zoeken voor je zakcent? Ongekend dit...
Wellicht kan je aan een stevig stuk van de koplamp een staaldraad bevestiging plaatsen, die je vervolgens ergens binnen monteert. Onbekend of het uberhaupt mogelijk is hoor, maar wellicht een idee.
Zover als ik heb begrepen draaien ze niets los.
Ik zie het verschil niet tussen deze breekbouten en normale, ze trekken het toch eruit.
Langer duren zal het niet, bevestiging is nog steeds het zelfde. Het enige verschil is met de breekbout dat deze bij een bepaalde Nm afbreekt en niet meer met een normale dop los te maken is.Maar wellicht dat het allemaal langer duurt? En in de hoop dat het alarm afgaat en ik zelf wakker word
Ja, 220 Volt op de auto zetten. Verder is er in dit nare overtolerante land niets anders te verzinnen. Ik vind het oprecht shit voor je. En ben heel blij dat mijn auto in de garage staat. Ver weg van dat tuig!Is er nog iets van extra beveiliging wat ik erin kan laten zetten om dit te voorkomen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.