JelleR
Premium lid
Of je zet er een Tesla sentry systeem in, het zal ze vast niet afschrikken maar dan heb je weel video'tje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De lampen zijn in beslag genomen…Je kan kijken of de afbreekpunten in elkaar passen?
Als het kan vandaag nog…ik denk dat ik ff m'n lampen ga signeren morgenochtend
Goede vraag dat zullen hun nu moeten gaan onderzoekenBijzonder dat het weer teruggekomen is! Vaak zijn ze niet meer in NL.
Nu maar oppassen dat ze je auto niet komen vandaliseren binnenkort.
Enne, zit er geen herkenningsnummer of iets identificerend aan je koplampen?
In principe kun je checken of de breuk van je koplamp overeen komt met de steun, mits je de koplampen hebt gekregen die uit jouw auto kwamen. Wel ontzettend domme dievenGoede vraag dat zullen hun nu moeten gaan onderzoeken
Of in het kunsttstof een markering krassen ofzo, aan de kant van de motor uiteraardik denk dat ik ff m'n lampen ga signeren morgenochtend
Dat lijkt me heeeeeeeel bevredigend. Ik hoop dat er een schadevergoeding voor je inzit!Goed nieuws!
Ik heb marktplaats alles goed in de gaten gehouden en ja hoor ineens stond mijn koplamp te koop en ook nog eens die van de blauwe polo op hetzelfde account hoe toevallig is dat??? En dat voor maar 2/300 euro.
Ik heb een “afspraak” gemaakt en erheen gegaan in afspraak met politie, politie stond in de buurt klaar.
We moesten afspreken op een plein in Utrecht en het moest contant betaald worden. Hij kwam met 2 vuilniszakken met daarin de koplampen aan lopen hoe verdacht? ik maakte het open en precies hetzelfde en ook wat beschadigd door het eruit trekken vervolgens heeft de politie ingegrepen en stonden ze met 5 auto’s in de straat.
Het probleem is alleen dat ik moet bewijzen dat het mijn koplampen zijn waarop ik antwoordde “ik heb natuurlijk niet mijn handtekening erin gezet” al met al een kwestie van afwachten in de hoop dat de lampen me toegekend worden hoeveel meer bewijs moet er nog zijn?
Hebben ze die gasten gearresteerd dan?Goed nieuws!
Ik heb marktplaats alles goed in de gaten gehouden en ja hoor ineens stond mijn koplamp te koop en ook nog eens die van de blauwe polo op hetzelfde account hoe toevallig is dat??? En dat voor maar 2/300 euro.
Ik heb een “afspraak” gemaakt en erheen gegaan in afspraak met politie, politie stond in de buurt klaar.
We moesten afspreken op een plein in Utrecht en het moest contant betaald worden. Hij kwam met 2 vuilniszakken met daarin de koplampen aan lopen hoe verdacht? ik maakte het open en precies hetzelfde en ook wat beschadigd door het eruit trekken vervolgens heeft de politie ingegrepen en stonden ze met 5 auto’s in de straat.
Het probleem is alleen dat ik moet bewijzen dat het mijn koplampen zijn waarop ik antwoordde “ik heb natuurlijk niet mijn handtekening erin gezet” al met al een kwestie van afwachten in de hoop dat de lampen me toegekend worden hoeveel meer bewijs moet er nog zijn?
Dat hoop ik ook alleen het probleem is dat ze direct bewijs moeten hebben dat hij degene is want nu “verkoopt” hij ze alleen. Maar goed hoeveel bewijs hebben ze nog nodig?Dat lijkt me heeeeeeeel bevredigend. Ik hoop dat er een schadevergoeding voor je inzit!
Ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit zo !
Ik neem aan nieuwe, omdat de "originele"wat hier inzaten in beslag genomen zijn.Zijn dat de nieuwe of je originele lampen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.