Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 Lampen kosten meer dan sommige complete auto's hier
Een blikopener doet wonderen. (ook voor kunststof of polyester)Het kan ook zo
Zelfs de schroefjes lagen netjes bij elkaar onder het kenteken, zijn de nieuwe verzekerde nog mee vast gezet.ze hebben jouw stekkers tenminste niet afgeknipt, vorig jaar wel 25-30 van die dingen gerepareerd
De nieuwste polo is in princiepen het zelfde als de aw heb ze allebei gehad grootste verschil was dat de nieuwste een dikker stuur (omtrek/grip), lane assistant en digitale dashboard standaard heeftKunnen ze ook zo gemakkelijk gestolen worden bij de nieuwste Polo (2022) met LED IQ-Lights ?
Say whaaaaat?! Je koplampen extra laten verzekeren? Valt dat niet onder de verzekering van je auto?Zelfs de schroefjes lagen netjes bij elkaar onder het kenteken, zijn de nieuwe verzekerde nog mee vast gezet.
Oh dat kan ook ja.Ik denk dat ie bedoelde dat de nieuwe, via de verzekering, ermee zijn vast gezet.
Je kan ook de standaard halogeen koplampen er inzetten met de Philips 9100 led set.Bij mij is het nu al 4 keer gebeurd ga de auto verkopen en dit ook op 3 verschillende plaatsen.
Weet iemand of je ook andere lampen er in kan zetten die misschien niet zo gewild zijn dit is voor tijdelijk dan.
Bij mij is het nu al 4 keer gebeurd ga de auto verkopen en dit ook op 3 verschillende plaatsen.
Weet iemand of je ook andere lampen er in kan zetten die misschien niet zo gewild zijn dit is voor tijdelijk dan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.