Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze gehad, osram led maar ingeruild weer naar h7 halogeen. Vond dat gezoem irritant van de led ventilatoren binnen en buiten de auto.Dat soort behuizingen zijn imitatie en hebben vaak een bijzonder slecht lichtbeeld.
Voor jezelf irritant want je ziet minder maar vooral voor de medeweggebruikers is het geen pretje.
Als de lampen echt zo'n probleem zijn, dan adviseer ik echt een halogeen behuizing met LED 'lampen'.
Halogeen behuizing zonder lens maar wel met LED pitten is niet aan te raden.Als de lampen echt zo'n probleem zijn, dan adviseer ik echt een halogeen behuizing met LED 'lampen'.
Eens, je verblindt ook makkelijk mensen zo want ik zie vaak genoeg autos rondrijden met led pitten erin gestopt wat alle kanten op schijnt behalve naar benedenHalogeen behuizing zonder lens maar wel met LED pitten is niet aan te raden.
Ik heb be Philips pro9100 h7 led lampen en deze werken perfect ik verblind niemand heb zelf getest.Eens, je verblindt ook makkelijk mensen zo want ik zie vaak genoeg autos rondrijden met led pitten erin gestopt wat alle kanten op schijnt behalve naar beneden
De Philips 9100 zijn super stilIk heb ze gehad, osram led maar ingeruild weer naar h7 halogeen. Vond dat gezoem irritant van de led ventilatoren binnen en buiten de auto.
Maar dat is voor ieder natuurlijk persoonlijk.
Van led naar halogeen? Die heb ik nog nooit gehoordWeet iemnad of er setjes zijn dat je van led naar gewoon halogeen koplampen kan voor een gti.
Ik zag ook deze nieuwe van Philips kleiner en hoef je niet te pielen in de beperkte ruimte die je hebt en geen externe ventilator maar vermoedelijk ingebouwd in de behuizing. Ook hoef je niet pielen met adapterringenDe Philips 9100 zijn super stil
Bij de specificaties van de H7/H18 staat een levensduur van 1500 uur, ik vind dit maar heel weinig en zeker voor de mensen die continue het licht aanUltinon Access LED-koplampen | Philips
Upgrade de koplampen van uw auto met de Philips Ultinon Access LED-serie en ervaar de nieuwste LED-technologie die net zo snel en soepel te installeren is als halogeenlampen, waardoor uw verlichting beter zichtbaar en stijlvol wordt.www.philips.nl
Klopt, maar je hoeft buiten de draden omsteken en coderen verder niks te doen om het werkend te krijgen. Tenzij je de hoogteregeling werkend wiltMaar de stekers van led gti aw zijn anders toch als van halogeen of van een niet gti polo aw.
Ja dat is waar.Bij de specificaties van de H7/H18 staat een levensduur van 1500 uur, ik vind dit maar heel weinig en zeker voor de mensen die continue het licht aan
hebben.
Is de lichtopbrengst van deze lampen van Philips, gelijkwaardig aan de Osram nichtbreaker variant, meer of minder? En hoe is het lichtbeeld hiervan?Ultinon Access LED-koplampen | Philips
Upgrade de koplampen van uw auto met de Philips Ultinon Access LED-serie en ervaar de nieuwste LED-technologie die net zo snel en soepel te installeren is als halogeenlampen, waardoor uw verlichting beter zichtbaar en stijlvol wordt.www.philips.nl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.