Tee.es.ie’tje
Lid
Als ik een beetje de berichten doorlees, dan geeft het vervangen van de verlichting met led in de standaard koplampen niet helemaal het gewenste effect.. heb ik dat goed?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
€ 16,70 51% Off | 2PCS H7 LED H4 Fanless H11 H8 H9 9005/HB3 9006/HB4 9012 HIR2 9000Lm CSP Auto led Koplampen Mistlampen Wit 6000KMooi! Welke zijn dat? (Link)
Heb deze lampen ook, maar heb ook nieuwe lampen besteld, en net binnen gekregen van het merk NovSight, moet ze nog inbouwen maar zien er goed uit.
Adapters nodig ja, kun je meebestellen! Ik heb eerder LED's geprobeerd en alrijd na een dag gedemonteerd weer... deze zitten er nu een paar daagjes op en ik rij vaak in het donker, en dit bevalt mij prima!Vooraan begonnen met het lezen van de topic, want ja, zo'n beetje iedereen is wel op zoek naar LED verlichting.
Na het doorspitten van 12 pagina's was de moed in mn schoenen gezakt. Moeilijk af te stellen en strooilicht... Ellende waarom ik ook zelf de hoop opgegeven heb met lampjes bestellen.
Maar zo te zien gaat het de goede kant op
@Jay511 Was het lastig de lampen te monteren en af te stellen? Adapters nodig gehad?
Jouw lampen lijken me tot nu toe het mooiste lichtbeeld te geven!
'T is een beetje kloten, maar na eenhalfuur zag ik de gebruiksaanwijzing. Volg deze, ben je zo klaar.... ben soms de slimste nietAdapters nodig ja, kun je meebestellen! Ik heb eerder LED's geprobeerd en alrijd na een dag gedemonteerd weer... deze zitten er nu een paar daagjes op en ik rij vaak in het donker, en dit bevalt mij prima!
Ik heb deze binnen.
Vanaf verzenden in 8 dagen binnen.
7e review is in een Polo 6R met H4
#Aliexpress € 49,88 21%OFF | Philips H7 Led H4 H8 H11 H16 9005 9006 9012 HIR2 HB3 HB4 Ultinon Essentiële Led-lampen Voor Auto 'S 6000K Auto Koplamp Mistlampen 2 Pc
kentekenverlichting + Interieur
Geen storing, lampen zitten er al tijd in en doen het nog steeds.geven deze lampjes storing? Ik wil deze best kopen.
Kan iemand zeggen of deze lampjes ook een lange levensduur hebben? Ik heb weleens lampjes gekocht en die waren na een half jaar alweer doorgebrand.
Zelfde hieroGeen storing, lampen zitten er al tijd in en doen het nog steeds.
Zeker doen? Kies wel voor de witte versie, niet de blauwe!Dank voor de antwoorden. Ik kan nu gerust de lampjes bestellen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.